WTEO 2006 1. Yaz Semineri

0 views
Skip to first unread message

Mustafa Şahin

unread,
Jun 15, 2006, 1:35:18 PM6/15/06
to wteot...@googlegroups.com
2006 WTEO 1. Yaz Semineri 2 - 6 Mayıs tarihleri arasında Anamur'da
yapıldı. Sifu Salih Avcı ve Sifu Mustafa Şahin yönetiminde yapılan
Avcı Wing Tsun ve Avcı Escrima seminerine Almanya, Moskova, Sudan,
Ürdün, İstanbul, Ankara, Samsun ve İzmir'den katılımlar oldu. Mevsimin
en sakin ve fazla rahatsız edici sıcakların başlamadığı bu en güzel
dönemde WTEO üyeleri denizin ve doğanın tadını çıkarırken Avcı Wing
Tsun ve Escrima derslerine doyamadan zaman sona erdi. Ancak yaz daha
yeni başladığından Temmuz ve Ekim aylarını değerlendirme şansları
önlerinde duruyordu. Bunun bilinci ve şuurunda olarak toplu yenilen
yemekle ve peşinden bitiş töreni ile iyi dilek ve temennilerle vedalar
edildi. Öğrencilerinin Sifu Avcı'ya yaptıkları süpriz doğum günü
kutlaması Avcı'yı oldukça duygulandırdı. Öğrencileri Avcı'ya doğum
günü hediyeai takdim ettiler ve pastasını hep birlikte yediler.
--
Sifu Mustafa Şahin
Mayos-Muay Thai-Sarıyer 005.jpg
P1040717.JPG
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages