Zaproszenie na pierwsze spotkanie WrASSE

przemek.pokrywka

to WrASSE
Cześć!

Miło mi po dłuższym okresie nieaktywności zaprosić Was na pierwsze
spotkanie :)

Na spotkaniu mam zamiar podzielić się własnymi doświadczeniami z
komercyjnego projektu, w którym dana mi została możliwość
wykorzystania Scali.
Po mojej prezentacji i dyskusji zachęciłbym do wymiany własnych
doświadczeń związanych z użyciem Scali.

Spotkanie odbędzie się 19. stycznia (wtorek) o godzinie 18:30 w
miejscu, gdzie zwykle odbywa się JUG: Instytutu Informatyki
Uniwersytetu Wrocławskiego, Sala wykładowa Kameralna Wschodnia nr
119, I piętro - mapka na:
http://groups.google.pl/group/wroclaw-jug/web/miejsce-spotka

Pozdrawiam,
Przemek

Pawel Szulc

to WrASSE
Ja przyjde choc ze scala ma zerwoe wciaz doswiadczenie, ale wszedzie
slysze ze scala ahhh (poza pewnymi wyjatkami ze scalla bleee) i jak to
cudnie integruje sie z Wicketem jako frontendem.

On Jan 7, 10:44 pm, "przemek.pokrywka" <przemyslaw.pokry...@gmail.com>

Paweł Stawicki

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
A czy spotkanie będzie jakoś rejestrowane? Albo chociaż prezentacja potem dostępna? I gdzie Ty znalazłeś pracę, która dała Ci możliwosć programowania w Scali? Chyba takich firm jest wciąż w Polsce (ba, na świecie) bardzo mało.

No i chętnie bym jeszcze spytał, o ile to nie tajemnica, co takiego tam w tej Scali robiłeś komercyjnie?

Pozdrawiam

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Cześć

W sprawie rejestrowania, sprawa jest otwarta - potrzebni są wolontariusze (ze sprzętem i chęcią opracowania nagrania). Prezentację mam zamiar udostępnić niedługo po wystąpieniu.

Pracodawca, który udzielił mi możliwości użycia Scali to BLStream http://www.blstream.com/ - firma, którą tu z przyjemnością zareklamuję (pozdrowienia dla BLStreamerów!). Poza tym, że panuje tu fajna atmosfera, zatrudniamy dobrych specjalistów, mamy też odwagę autentycznie korzystać tu z innowacji, a nie tylko pisać o niej na kolorowych ulotkach :)

Bardzo chętnie powiem o niektórych zagadnieniach technicznych tego projektu, który jest jeszcze w toku i w związku z tym obowiązuje mnie dyskrecja nt. jego przeznaczenia i wielu szczegółów. Mogę powiedzieć, że jest to projekt z domeny telekomunikacyjnej, aplikacja server-side i liczą się tam m.in. takie zagadnienia jak efektywna obsługa protokołów sieciowych i asynchroniczność działania.
Przy ostatnim punkcie niejednemu fanowi Scali skojarzą się Scala Actors - i słusznie :) - ich wykorzystanie będzie jednym z elementów prezentacji. Opowiedzieć mam jednak też zamiar o rzeczach mniej specyficznych, jak o dependency injection, o środowisku deweloperskim i paru innych kwestiach.

Pozdrawiam :)
Przemek

Piotr Adamski

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Cześć

Wiadomość napisana w dniu 2010-01-08, o godz. 23:20, przez Przemyslaw
Pokrywka:

> W sprawie rejestrowania, sprawa jest otwarta - potrzebni są
> wolontariusze (ze sprzętem i chęcią opracowania nagrania).
> Prezentację mam zamiar udostępnić niedługo po wystąpieniu.

W najgorszym przypadku postawimy mój komputer i z webcama nagramy ;)

Pozdrawiam
Piotrek

Pawel Szulc

to WrASSE
Czesc,

ja bede na 100%. Moge zabrac moj cam. Moze w ogole zaczniemy wystawiac
to na beta.parleys.com?

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Świetnie :)

Nie mam nic przeciwko beta.parleys.com (jeśli ktoś zechce w ogóle mnie tam oglądać ;) )

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "WrASSE".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres wroclaw-scal...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres wroclaw-scala-enth...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/wroclaw-scala-enthusiasts?hl=pl.

Rafał Sobota

to WrASSE
Też zamierzam wpaść. Założyłem event na facebooku:
http://www.facebook.com/event.php?eid=427942750396&ref=nf