Scalowy Meetup we Wrocławiu

Mateusz Kubuszok

to WrASSE
Cześć wszystkim!

Chcemy zorganizować z Pawłem Szulcem regularną grupę Scalową we Wrocławiu, takie Scala Users Group. Meetupy, prelekcje, prezentacje dla entuzjastów Scali, żeby trochę rozruszać to miasto. :)

Bylibyście chętni na takie coś? Pytam, bo widzę, że już coś kiedyś organizowaliście, a nie chcemy robić sztucznej konkurencji. ;)

Pozdrawiam,
Mateusz Kubuszok

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com

Jasne, to świetny pomysł.
O konkurencji nie może być mowy bo WrASSE to od dłuższego czasu uśpiona inicjatywa.

Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „WrASSE” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na wroclaw-scala-enth...@googlegroups.com.
Aby opublikować wpis w tej grupie, wyślij e-maila na wroclaw-scal...@googlegroups.com.
Otwórz tę grupę na https://groups.google.com/group/wroclaw-scala-enthusiasts.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.

Bartosz Jankiewicz

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Ja mam gotowa prezentacje na temat Spark Streaming w praktyce. Po angielsku, ale moge spolszczyc.

Pozdrawiam
Bartosz