Przykład GateActor

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Hej

Na https://gist.github.com/701140 umieściłem dokończony w domu
przykład ze spotkania.
Widać, jak można obyć się bez wzorca stanu GoF, a tok przetwarzania
widać bardzo czytelnie.
Zapraszam do komentowania :)

Pozdrawiam
Przemek

Mirek Pluta

to WrASSE
Tylko, ze wzorca stanu uzywa sie po to, aby nie zasmiecac kodu
komendami switch/if-else, ty po prostu napisales caly kod w jednej
metodzie. Wedlug mnie program, choc krotki to nie jest zbyt elegancki.

On Nov 16, 12:23 am, Przemyslaw Pokrywka
<przemyslaw.pokry...@gmail.com> wrote:
> Hej
>
> Nahttps://gist.github.com/701140umieściłem dokończony w domu

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Zgadza się, umieściłem wszystko w jednej długiej metodzie, a łamie ona
zasadę utrzymywania całego kodu na jednym poziomie abstrakcji - w
wolnej chwili rozbiję ją na mniejsze. Opublikuję też resztę kodu
przykładu, razem z testem.
Cieszę się, że udało mi się sprowokować dyskusję. W tej chwili
proponuję umieszczać komentarze (po angielsku) na stronie gista:
http://gist.github.com/701140

Jeśli ktoś uważa, że wzorcem stanu (lub innym podejściem) dałoby się
zamodelować komponent bramy lepiej, to zachęcam do przysłania własnego
gista.

W dniu 16 listopada 2010 08:38 użytkownik Mirek Pluta
<lun...@gmail.com> napisał:

> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "WrASSE".
>
> Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres wroclaw-scal...@googlegroups.com.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres wroclaw-scala-enth...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/wroclaw-scala-enthusiasts?hl=pl.

Mirek Pluta

to WrASSE
Jak dokladnie dziala to:

loopWhile(warunek){
} andThen {
}

?

On Nov 16, 11:28 am, Przemyslaw Pokrywka
> [...]
> gista.
>
> W dniu 16 listopada 2010 08:38 użytkownik Mirek Pluta

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Heh, to cała historia... z braku czasu dziś zachęcę tylko do zajrzenia
w źródła, bo patent jest przebiegły :)

Zaktualizowany przykład (z rozbiciem długiej metody na mniejsze)
wystawiłem na githubie.
Klasa aktora jest na

http://goo.gl/9dUG6

Zapraszam do komentowania.
Jest tam cały projekt, włącznie z testem jednostkowym i setupem SBT.
Można sobie pooglądać i/lub ściągnąć i poeksperymentować

Pozdrawiam,
Przemek

W dniu 16 listopada 2010 16:05 użytkownik Mirek Pluta

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Hej

Ciężko mi było się zebrać na jakiś opis, na szczęście przed chwilą
stwierdziłem, że ktoś napisał go za mnie ;)

http://www.scala-lang.org/docu/files/actors-api/actors_api_guide_2.html

jest to fragment:
http://www.scala-lang.org/docu/files/actors-api/actors_api_guide.html#

Polecam!