Wstępny termin pierwszego spotkania

przemek.pokrywka

to WrASSE
Cześć,

Ostatnio ucichło trochę na naszej grupie - z mojej strony wynikło to z
przedłużonego braku wolnego prywatnego czasu :-| Dla wszystkich
zainteresowanych ideą spotkań mam jednak teraz wiadomość.

Wygospodarowałem wolny czas na zorganizowanie pierwszego spotkania.
Proponuję pierwszy tydzień roboczy sierpnia (między 3-cim a 7-mym).
Sprawa jest póki co otwarta pod kątem pozostałych szczegółów: temat,
miejsce, dokładna pora.

Co do miejsca, możemy skorzystać z gościnności mojego pracodawcy,
BLStream (ul. Armii Krajowej 61, sala dość skromna: na 11 osób, za to
jest rzutnik, net i stół do rozłożenia laptopów). Jest to jednak ciut
poza centrum i z tego powodu może się opłaci zapytać o możliwość
skorzystania z sali "JUGowej" na UWr.
Tu Mateusz uśmiecham się do Ciebie, bo wiem, że 4-tego ma salę JUG, a
nie wiem, jak wyglądają możliwości skorzystania z sali w inny dzień
tygodnia?

Co do tematu, proponuję zastanowić się, nad czymś ciekawym, co kto ma
do pokazania.
Jednak nawet, gdyby teraz nikt nic nie pokazywał, to chętnie bym wziął
udział w spotkaniu jedynie dla poznania się nawzajem i wymiany
doświadczeń na temat środowisk, z których korzystamy (Eclipse,
Netbeans, IDEA, ...) pod kątem ich wsparcia dla Scali.

Zachęcam do podzielenia się opiniami nt. planowanego spotkania. Mile
widziane będą wszelkie inicjatywy w rodzaju chęci przedstawienia
jakiegoś tematu, lub załatwienia fajnej sali :-)

Pozdrawiam,
Przemek

Jarek

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Witam,
Ja tak na szybko, bo czasu mam skrajnie malo - przyszly tydzien jest dla
mnie ok, najlepiej w okolicach godziny 18.30.

Pzdr,
Jarek

Paweł Badeński

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Żeby nie było, że się nie wypowiadam i mi nie zależy - z mojej strony
dowolny termin, dowolne miejsce - i tak będę :D Armii Krajowej mi
osobiście pasuje, no i oczywiście preferuję jak chyba wszyscy godziny
wieczorne.
--
Paweł Badeński
Student MS Software Engineering