[WrASSE] Po drugim spotkaniu

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Cześć

Chcę podziękować wszystkim obecnym za przybycie :)
Konkludując drugie spotkanie, dobrze będzie się zastanowić nad inicjatywami, które możemy podjąć wspólnie jako WrASSE.

Proponuję, aby następne spotkanie przeprowadzić już w stylu randori, biorąc na warsztat projekt (lub pomysł na projekt) uzgodniony na tej liście.
Zapraszam do zgłaszania pomysłów.

Mój pierwszy pomysł, który poddaję pod publiczną krytykę dotyczy zestawienia efektywnego środowiska deweloperskiego (Intellij IDEA + sbt + ew. maven) na dowolnie wybranym projekcie. Na jakim, nie wiem w tej chwili, istotne jest dla mnie, żeby w wynikowym środowisku dało się odczuć praktyczne korzyści wynikające z użycia Scali. Dokładniej, wykorzystanie ciągłego testowania w sbt i pełne wsparcie IDE w projekcie o 2-3 modułach.

Pozdrawiam!
Przemek

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „WrASSE”.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres wroclaw-scal...@googlegroups.com.

lukasz.konopski

to WrASSE
Hejka,
tak sobie dzis pomyslalem, ze SIP jest ciekawym polem do praktyki
programistycznej,
mozna by pocwiczyc zarowno parsowanie wiadomosci, obsluge stanow
agenta, zarzadzanie polaczeniami...
pozdr.
LK

On 4 Maj, 22:46, Przemyslaw Pokrywka <przemyslaw.pokry...@gmail.com>