Wyjazd na Scala Days 2010 (15-16 kwiecień)

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Hej

Planuję jechać na Scala Days, które odbywają się 15-16.04.2010 w Lozannie na EPFL.
  strona gówna: http://days2010.scala-lang.org/
  program: http://days2010.scala-lang.org/node/72

Czy miałby ktoś ochotę się przyłączyć?
Jechałbym razem z żoną, która w czasie konferencji zwiedzałaby miejscowe atrakcje. Jeśli znajoma / dziewczyna / żona któregoś z panów reflektowałaby na wspólne zwiedzanie, to paniom byłoby weselej.

Jeśli chodzi o środek transportu, to nigdy nie jechałem w tamtą stronę, ale organizatorzy twierdzą, że auto ciężko jest zaparkować na miejscu, a i droga wychodzi dosyć daleka. Dlatego zorientowałem się w kursowaniu pociągów i planuję jechać z Wrocławia we wtorek 13.04.2010 około 17:30 do Poznania, a stamtąd pociągiem nocnym do Bazylei i z Bazylei do Lozanny (14:15 na miejscu). Wtedy zostaje popołudnie na spacer po mieście i do hotelu przenocować.
Wracałbym dopiero w sobotę, żeby zaliczyć wszystkie eventy z piątku. Trasa dokładnie odwrotna, we Wrocławiu jest się w niedzielę.
O ceny biletów złożyłem zapytania w szwajcarskich liniach kolejowych - do 48h mają dać znać.

Nad zakwaterowaniem warto się zastanowić trochę później, gdy już będą informacje o zniżkach wynegocjowanych w hotelach przez organizatorów.
Zawsze pozostają do dyspozycji youth hostels i akademiki - w tych ostatnich zakwaterowanie jest wg organizatorów około 42 CHF za dobę od osoby.

Dajcie znać - im więcej osób by jechało, na tym lepsze warunki cenowe możnaby liczyć w hotelach.

Pozdrawiam
Przemek

przemek.pokrywka

to WrASSE
Cześć

Mam już informację od szwajcarskich kolei nt. kosztu podróży
(przynajmniej powrotnej) i hm... wziąłem ponownie pod rozwagę plan
podróży samochodem :) Cena za (2) bilety Lozanna->Wrocław to 730 CHF.
Nie wykluczam, że organizując to przez PKP możnaby zejść nieco z ceny,
ale i tak wariant z samochodem jest znacznie korzystniejszy
(viamichelin wylicza koszt rzędu 140 EUR za podróż w jedną stronę).

Tak więc nie jechałbym pociągiem, tylko samochodem - będę dysponował
jeszcze dwoma wolnymi miejscami dla osób średnich lub mniejszych
rozmiarów - prosiłbym o kontakt na priv.

Pozdrawiam
Przemek

On 20 Sty, 21:59, Przemyslaw Pokrywka <przemyslaw.pokry...@gmail.com>

Artur Edward

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Może warto zastanowić się nad samolotem?
Berlin > Bazylea za niecałe 200 złotych w dwie strony.

http://www.skyscanner.pl/flights/results/berl/bsl/100414/100417/airfares-to-basel-mulhouse-freiburg-from-berlin-in-april-2010.html?owfc=easy*sxf1004140640*ez*0*bsl1004140805&oqrid=easysxf%20bsl%20100414100417&iwfc=easy*bsl1004172045*ez*0*sxf1004172210&iqrid=easysxf%20bsl%20100414100417

No kto wie, może bym się też wybrał?
Pzdr!

2010/1/21 przemek.pokrywka <przemysla...@gmail.com>:

> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "WrASSE".
>
> Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres wroclaw-scal...@googlegroups.com.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres wroclaw-scala-enth...@googlegroups.com.
> Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/wroclaw-scala-enthusiasts?hl=pl.

kermitas

to WrASSE
Przemku,

ja bym sie wybral - czekajac na czlonkowstwo w grupie dyskusyjnej
zdazylem juz do Ciebie napisac email ;).

Pozdr,
Art.

On 21 Sty, 22:33, "przemek.pokrywka" <przemyslaw.pokry...@gmail.com>