Zaproszenie na spotkanie Wrocławskiej Grupy Użytkowników Erlanga o "hot code swapping"

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Cześć

Na ostatnim spotkaniu dyskutowaliśmy o modelu aktorów, przeniesionym
do Scali z Erlanga.
Dla osób, które chciałyby się dowiedzieć czegoś więcej o tym mało
znanym u nas języku mam gratkę - zaproszenie prosto od Fabiana Króla
na spotkanie Wrocławskiej Grupy Użytkowników Erlanga o "hot code
swapping".

Jak mówi Fabian:
> Jestem założycielem grupy użytkowników Erlanga i w przyszłym tygodniu
> (środa 8 grudnia) chciałem przygotować wykład na temat hot code
> swapping. Jest to bardzo przyjemna cecha maszyny wirtualnej, dzięki
> której można utrzymać praktycznie 99,999% (jak się chwalą) uptime
> systemu.

Dla niezaznajomionych dodam, że w Erlangu zaimplementowane są m.in.
takie projekty, jak CouchDB oraz RabbitMQ. Jakkolwiek wielu osobom z
backgroundem Javowym wyda się on językiem egzotycznym, Erlang posiada
swoje mocne punkty. Na pewno warto zdobyć o nim jakieś pojęcie, choćby
dla rozszerzenia horyzontów.

Osobom w ogóle nie kojarzącym Erlanga polecam prezentację "Erlang for
Java developers" na http://carlfk.blip.tv/file/3524808/

Pozdrawiam
Przemek

Fabian Krol

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Hej,
niestety dzisiejsze spotkanie musi zostać przeniesione na przyszły
tydzień tj 15-12-2010, miejsce czas oraz temat taki sam:
sala 119, Instytut Informatyki UWr,
godzina 20.15

Przepraszam za tak późną informację i mam nadzieję, że do zobaczenia za tydzień.
--
Fabian Król
www.fabiankrol.com