[WrASSE] drugie spotkanie

Przemyslaw Pokrywka

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Cześć!

Proponuję spotkać się we wtorek za tydzień, 4 maja.
Do tego czasu proponuję ustalić pozostałe szczegóły - dziś chciałem tylko dać znać o terminie, żeby każdy zainteresowany mógł sobie poukładać plany.
Zapraszam do składania propozycji nt. miejsca, formy i tematyki spotkania.

Pozdrawiam
Przemek

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „WrASSE”.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres wroclaw-scal...@googlegroups.com.

przemek.pokrywka

to WrASSE
Cześć

Zainteresowanych zapraszam w tradycyjne miejsce o tradycyjnej porze
(sala kameralna wschodnia 18:30).
Tematu przewodniego w sensie prezentacji/kata/randori brak, jednak
sądzę, że warto się spotkać i tak w celach:
- przedstawienia się i poznania nawzajem
- poznania zainteresowań poszczególnych z nas
- zaplanowania działań, które może być dobrze podjąć wspólnie/w
określonych grupach w ramach WrASSE
- mogę pokazać zdjęcia ze Scala Days 2010, w których miałem
przyjemność uczestniczyć i opowiedzieć o imprezie

Pozdrawiam
Przemek

On 26 Kwi, 23:28, Przemyslaw Pokrywka <przemyslaw.pokry...@gmail.com>