Polski Portal Scali

Lukasz Kuczera

to WrASSE
Witam,
Rusza i to z dużym kopytem nowy portal o scali - http://scala.net.pl/
Zapraszam do odwiedzania i udziału, jeżeli jesteś zainteresowany
dołączenie do grona "redaktorów" to gorąco zachęcam.

Robert Zaremba

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
Świetny pomysł! Sam o czymś takim myślałem. Napisałem nawet trochę tutorial o Scali z nadzieją że gdzieś go opublikuję (jest po angielsku, ale da radę go przetłumaczyć ;)  )
Z chęcią znalazł bym się w gronie redaktorów lub developerów. Jak do was dołączyć?

Łukasz Kuczera

to wroclaw-scal...@googlegroups.com
W sumie ... to nie wiem :)
Jakoś ogarniemy ten temat niebawem ;)

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „WrASSE”.
Aby wyświetlić tę dyskusję w internecie, odwiedź stronę https://groups.google.com/d/msg/wroclaw-scala-enthusiasts/-/-40VwlGUQkQJ.

--
Łukasz Kuczera