Witam wszystkich serdecznie!

11 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Artur Bartosz Jordan

oläst,
20 jan. 2010 08:45:022010-01-20
till Wrocław EUG
Witam!

Nazywam się Artur i jestem prezesem kilku kół naukowych i różnych
fajnych organizacji i mam jedną (aczkolwiek sporą bo z różnymi
działąmi IT, biotech statystyka etc ;) ) firmę CODE TEAM, skończyłem
informatykę na Elektronice na Pwr i ogólnie lubię działać w fajnych
inicjatywach i zmieniać świat na lepsze - bo jak nie my to zrobimy to
kto? :D:D:D

Mało programuję funkcjonalnie aczkolwiek temat Erlanga bardzo mnie
zaciekawił bo wypas laboratoriach Fabiana co przeprowadził je w Kole
Naukowym Kredek (www.kredek.iiar.pwr.wroc.pl - tam parę fajnych fotek)
i chętnie będę wspierał działanie grupy :)

Razem możemy zrobić wiele fajnych rzeczy!

Pozdrawiam serdecznie,
Artur Jordan

Karol Stosiek

oläst,
20 jan. 2010 08:49:042010-01-20
till wroc...@googlegroups.com
Dzięki serdeczne za przedstawienie!

Ja nazywam się Karol Stosiek i działam - tak Fabian czy Arek - w Kole
Studentów Informatyki na UWr (ksi.ii.uni.wroc.pl). Jako przewodniczący
KSI wspieram inicjatywę Fabiana - głównie radą i doświadczeniem. Firmy
jeszcze nie mam - póki co jestem tzw. freelancerem :-)

Pozdrówka!
--
Karol Stosiek
Koło Studentów Informatyki

www.kstosiek.com
Sent from Wroclaw, DS, Poland

2010/1/20 Artur Bartosz Jordan <artur.bart...@gmail.com>:

Fabian Król

oläst,
20 jan. 2010 09:08:142010-01-20
till Wrocław EUG
Witam wszystkich i dziękuję bardzo, że dołączyliście do inicjatywy
powstania grupy.

Nazywam się Fabian Król i jestem studentem Informatyki Uniwersytetu
Wrocławskiego oraz członkiem koła ξ. No to zaczynamy :)

Fabian Król

On 20 Sty, 14:49, Karol Stosiek <karol.stos...@gmail.com> wrote:
> [...]
> KSI wspieram inicjatywę Fabiana - głównie radą i doświadczeniem. Firmy
> jeszcze nie mam - póki co jestem tzw. freelancerem :-)

Svara alla
Svara författaren
Vidarebefordra
0 nya meddelanden