Pierwsze spotkanie

Fabian Król

Mar 7, 2010, 3:09:44 PM3/7/10
to Wrocław EUG
Hej,

chciałbym wszystkich zaprosić na pierwsze spotkanie Wrocławskiej grupy
użytkowników Erlanga, które odbędzie się 11 marca o godzinie 18.15 w
sali 119 Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.

Na spotkaniu zostaną przedstawione dwa wykłady (po 45min) naszych
gości z Erlang Solutions: Michała Slaskiego i Michała Ptaszka. Po
prezentacji przeniesiemy sie do jednego z klubow studenckich, by
kontynuowac dyskusje w mniej formalnej atmosferze.

Abstrakty:
Abstrakt: "Wprowadzenie do Erlanga" - Michal Slaski
Erlang jest funkcjonalnym jezykiem programowania, ktory bardzo dobrze
nadaje sie m.in. do tworzenia aplikacji wykorzystujących możliwości
nowoczesnych procesorów wielordzeniowych. Ponadto Erlang coraz
częściej wykorzystywany jest do budowania systemów rozproszonych,
które skalują się na popularnych w ostatnim czasie chmurach
obliczeniowych. W trakcie wykładu opowiemy o cechach szczególnych
Erlanga i przykładach użycia w serwisach takich jak GitHub czy
Facebook.

Abstrakt: "NKtalk case study" - Michał Ptaszek
W połowie stycznia 2010 Nasza Klasa uruchomiła swój komunikator
internetowy o nazwie NKtalk. W trakcie wykładu opowiemy o niektórych
wyzwaniach, jakie staly przed zespołem programistów tworzących nową
usługę. Wyjaśnimy dlaczego Erlang jest jedną z technologii wybranych
do realizacji projektu. Opowiemy o sposobie komunikacji wewnątrz
NKtalk, o XMPP oraz o kwestiach związanych z wykorzystaniem XMPP w
aplikacjach webowych.

Zapraszam również do rejestracji na stronie Erlang Solutions:
http://www.erlang-solutions.com/etc/register?event=11+March+2010+Wroclaw+Erlang+User+Group+Meeting.

Pozdrawiam,
Fabian Król

Fabian Król

Mar 20, 2010, 4:57:43 PM3/20/10
to Wrocław EUG
Hej,

Dzięki uprzejmości Karola Stośka dostaliśmy kilka zdjęć ze spotkania.
Są dostępne pod adresem:
http://picasaweb.google.com/fabian.krol/WrocAwskiErlangUserGroup#
Nadal czekamy na pozostałe materiały z wykładów.

Dziękuję wszystkim za przybycie i zaskakującą frekwentacje 52 osób ;)
mam nadzieję, że do zobaczenia już wkrótce.

Pozdrawiam,
Fabian

> Zapraszam również do rejestracji na stronie Erlang Solutions:http://www.erlang-solutions.com/etc/register?event=11+March+2010+Wroc....
>
> Pozdrawiam,
> Fabian Król

Artur Jordan

Mar 20, 2010, 9:57:21 PM3/20/10
to wroc...@googlegroups.com
Fajne foty :)
Widzę, że Wiktor też się załapał :)

W ogóle fajne salki macie na Uni na Inf :)

Pozdro 600
Artur