[wroc-eug] Warsztaty Erlang/OTP

Fabian Krol

Apr 27, 2010, 4:13:07 PM4/27/10
to wroc...@googlegroups.com
Hej

Już w pierwszym tygodniu maja rozpoczną się 6 tygodniowe otwarte i
darmowe warsztaty Erlanga. Wszystkie osoby zainteresowane zapraszam do
zapisania się do grupy: http://groups.google.com/group/wroc-eug-2010-1
Warsztaty organizowane są przy współpracy Kołem Studentów Informatyki
(ksi.cs.uni.wroc.pl) oraz Akademickim Stowarzyszeniem Informatycznym
(asi.pwr.wroc.pl).

Wstępny plan warsztatów:
1) Wprowadzenie
- czym jest erlang
- przegląd środowisk programistycznych
- podstawowe konstrukcje językowe
- maszyna wirtualna
2) Programowanie funkcyjne
3) Współbieżność
4) Programowanie rozproszone
5) Integracja z innymi językami
6) OTP - Open Telecom Platform

Zapraszam!
--
Fabian Król
www.fabiankrol.com

Wiktor Dolecki

Apr 28, 2010, 1:37:54 AM4/28/10
to wroc...@googlegroups.com
cześć,

zgłosiłem się już do grupy związanej z warsztatami, czekam na
zaakceptowanie zgłoszenia.
bardzo chętnie wezmę udział, bo na razie moja wiedza o erlangu jest
dość chaotyczna.

wiktor dolecki

Fabian Krol

Apr 28, 2010, 2:28:31 AM4/28/10
to wroc...@googlegroups.com
dodałem Cię do grupy :) Zapraszam do ankiety na temat terminu spotkań

W dniu 28 kwietnia 2010 07:37 użytkownik Wiktor Dolecki