למה לא ניתן לניכנס לניהול הבלוג

שי

to Hebrew WordPress-MU
גולשים שפותחים בלוג לא יכולים להיכנס לעמוד הניהול הוא כותב שגיאה, למה
זה?
תנסו להיכנס לעמוד הזה http://yehadut.com/shay/wp-login.php הוא כותב
לך שגיאה 404 שהוא לא מצא את הדף, איך זה יכול להיות?
ובכלל הבלוג הראשון שפותחים לא אמורים לראות עיצוב מסויים של הבלוג? אלא
בצורה כזאת? http://yehadut.com/shay/ למה הוא לא מראה איזה תבנית
מסויימת?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
Tאני מנחש שזה קשור לתבנית שאתה משתמש בה ולמיקום שלה ייתכן שהיא נמצאת
בתוך תיקיה אחת יותר מידי או משהו אחר שגוי במבנה התקייות
1. תבדוק את זה
2. אם לא עוזר - תנסה להחליף תבנית

On 3 נובמבר, 22:19, שי <admin.yeha...@gmail.com> wrote:
> [...]

> לך שגיאה 404 שהוא לא מצא את הדף, איך זה יכול להיות?
> ובכלל הבלוג הראשון שפותחים לא אמורים לראות עיצוב מסויים של הבלוג? אלא

שי

to Hebrew WordPress-MU
נסיתי הכל ועדיין לא עוזר
ולמה שזה יהיה בתוך תיקיה אחת יותר מדי? כאילו וא משכפל את עצמו ל פעמיים
שלוש?
וחוץ מזה שהיא לא קיימת באף תיקיה נוספת והחלפתי גם תבנית, כלום לא עוזר
שום דבר

מתי1000

to Hebrew WordPress-MU
שי, נראה לי קשור ל.htaccess

אולי במקרה התקנת את הMU בתצורת סאב דומיין ואח"כ שינית ידנית?!

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
שי,
אני בסך הכל בא לעזור לך, מנסה לנחש - אז תשתדל להגיב יפה ולא בציניות
(ולמה שזה יהיה בתוך תיקיה אחת יותר מדי?...)
פשוט הצעתי לך לבדוק כי
לפעמים יש תבניות שמגיעות עם מבנה תקיות של תקיה בתוך תיקיה או לפעמים
בלי תקיה בכלל ואז אם אתה עושה התקנה אוטמטית אז הקבצים לא יושבים טוב או
מתפזרים בתקיית הפלגאינים

תנסה לכבות פלגאינים
אם יש לך קבצים בתקיית mu plugins תנסה להסיר אחד אחד ולבדוק איך זה מגיב

שי

to Hebrew WordPress-MU
ממש לא ישר בחרתי בהתקנה שלא יותקן בסאב דומיין
אני לא רוצה לעשות את זה בסאס דומיין כי במקום אחסון שיש לי ניתן לפתוח
רק עד 10 סאב דומיינים
אז מה בכל זאת עושים? התקנתי כבר 3 פעמים את המערכת אין משהו שניתן
לעשות?

שי

to Hebrew WordPress-MU
יאיר אני ממש ממש לא כעסתי
אני רק שאלתי למה שזה יוצג בעוד תיקיות ברגע שאני מעלה עיצוב רק לתיקיה
אחת
זה היה בסך הכל שאלה
ואיך אני יכול לכעוס ולדבר בצורה לא יפה לאחד שבא לעזור לי?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
אחלה שי - בסדר
השאלה אם ההתקנה הנוכחית שלך חדשה לגמרי ונקיה מקבצים שהיו בהתקנה קודמת?

שי

to Hebrew WordPress-MU
כן התקנה נקיה ויתרה מזו גם מחקתי את המסד נתונים והוספתי מסד חדש להתקנה
נקיה
כך שגם המערכת הותקנה בהתקנה נקיה וגם מסד חדש

שי

to Hebrew WordPress-MU
אני חייב לציין רק דבר אחד
ברגע שנרשמים לבלוג הכל בסדר ותקין תראו לדוגמא כאן http://yehadut.com/shaygu/
אמנם החשבון עדיין לא הופעל במייל ושימו לב שההצגה היא בסדר גמור
מתי הבעיה מתחילה? אחרי שמאשרים את החשבון במייל אז הוא לא מוצג בצורה
טובה ואין אפשרות להיכנס לניהול
אז אולי הבעיה היא באישור הלינק במייל?

שי

to Hebrew WordPress-MU
בסופו של דבר זה הסתדר עליתי על הבעיה
הייתה בעיה בשרת שלי שזה לא תומך בוורדפרס מרובה משתמשים
עברתי לשרת אחר ושם הכל בסדר גמור ואין שום בעיה
אני שמח שזה הסתדר על הצד הטוב ביותר
ותודה רבה רבה לכל מי שניסה לסייע וגם תודה מיוחדת לאלעד שיש איתי הרבה
במייל בנסיון לעזור מתוך רצון
תודה רבה