חיפוש בכל הבלוגים

1 view

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
מצאתי את זה
http://welcome.totheinter.net/wpsearchmu/

ואת זה שמתי המליץ
http://wpmudev.org/project/One-Search-WPMU-Plugin

אם אפשר לקבל חוו"ד מה יותר טוב וקל לשימוש

בברכה

מתי1000

to Hebrew WordPress-MU
יאיר, מה שמצאת הוא משהו מורכב יותר מאשר חיפוש בכל הבלוגים, מדובר במנוע
חיפוש שמאנדקס את מסדי הנתונים של כל הבלוגים וגם נותן ציון ודירוג
רלוונטיות (כגון אם מילת החיפוש מופיעה בכותרת ועוד)
זה מבוסס על מנוע החיפוש Lucene (http://en.wikipedia.org/wiki/Lucene)

כשאני ניסיתי אותו הוא לא עבד לי בעברית.

On 4 נובמבר, 22:51, יאיר <teman...@gmail.com> wrote:
> מצאתי את זהhttp://welcome.totheinter.net/wpsearchmu/
>
> ואת זה שמתי המליץhttp://wpmudev.org/project/One-Search-WPMU-Plugin

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
ערב טוב מתי,

איך עובדים עם onesearch ?

מיקמתי אותו בתקיית MU פלגאין
עכשיו אני אמור לראות אותו בניהול או שהוא עובד שקוף בלי שרואים אותו?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
שלום מתי,
בבקשה אם תוכל לעזור לי בהדרכה קצרה להפעלת התוסף הזה של חיפוש בכל
הבלוגים

שי

to Hebrew WordPress-MU
גם אני אשמח לדעת
האם אני יכול להגדיר את התוסף הזה שיופעל רק בבלוג הראשי שלי ושזה לא
יהיה בכל התוספים?
ובכלל שאלתי בעבר ולא נעניתי בתקווה שתוכלו לעזור לי
מה ההבדל בשרת בין 2 התיקיות
plagins
mu-plagins
מה ההבדל ביניהם?
זה משנה לאיפה מעלים את הפלאגינים?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
> plagins זה בשביל תוספים רגילים של וורדפרס נדרשת הפעלת התוסף בלוח הבקרה
> mu-plagins זה בשביל תוספים מיוחדים לMU אין הפעלה לתוסף בלוח הבקרה - התוספים בתקיה זו מופעלים אוטומטית
בדרך כלל רוב התוספים הולכים לתקייה הראשונה אלא אם צויין אחרת בתיעוד של
התוסף בקובץ "ריד מי"

שי

to Hebrew WordPress-MU
תודה יאיר