איך מתקינים תוספות לכל הבלוגים?

שי

to Hebrew WordPress-MU
יש לי תוסף שהפעלתי אותו אצלי למשל את הצור קשר ואני מעוניין כרגע להפעיל
אותו בכל הבלוגים איך אני עושה? האם צריך לבטל את התוסף ולהפעילו מחדש?
אין שיטה אחרת? וחות מזה אם אני מפעיל תוסף בכל הבלוגים את היצירת קשר אז
בכל הבלוגים שירשמו בטופס צור קשר זה יגיע למייל שלי ולא של בעל הבלוג
ואני רוצה שזה יגיע לבעל הבלוג

ועוד שאלה אם אני רוצה להתקין תוסף מסויים רק לבלוג מסויים שפתחו ולא לכל
הבלוגים איך עושים את זה?

תודה רבה!

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
כמדומני שיש במסך שמציג את התוספים המותקנים מתחת לכל שם תוסף קישור כתוב
בו "הפעל את XXX בכל בכל האתר"

חוצמזה שאתה יכול להכנס לבלוג מסויים תחת שם המנהל ולהפעיל תוספים שאתה
רוצה לתת לו
לגבי תוסף עדכונים אני עצמי לא ניסיתי את זה אז או שאני אבדוק את זה
מתישהו ואחזור אליך עם תשובה או שתבדוק אתה ותחזור אלינו עם תשובה, כי
אתה כרגע זקוק לזה.

ובהחלט
זו שאלה מעניינת -
אז תבדוק ואל תשכח לשתף אותנו בתוצאות

שי

to Hebrew WordPress-MU
ראיתי שכתוב שם הפעל תוסף זה בכל האתר אבל אז הוא שואב את ההגדרות מהתוסף
שלך למשל התוסף צור קשר הוא שואב את ההגדרות ממך כי אם מישהו ישלח מייל
מהתוסף הזה כל המיילים יגיעו אלי ולא לבעל הבלוג מבין מה אני מתכוון?

ונסיתי כמנהל להיכנס לבלוג מסויים של מישהו אך לא ראיתי שם אפשרות להפעיל
את התוסף איך בכלל ברשימה שם הפעלת תוספים
מה אני עושה?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU

שבוע טוב שי
תיכנס לקישור הזה בתוספת לדומיין שלך wp-admin/wpmu-options.php
בתחתית יש תיבת סימון שמאפשרת תוספים לבעלי בלוגים
מעבר לכך,
תנסה להכנס כמנהל המערכת לבלוג אחר אז אולי זה יראה אחרת...
עדכן אותנו בתוצאות

להתראות

שי

to Hebrew WordPress-MU
יאיר זה עובד עכשיו
איך אני מעלה תוסף לבלוג ספיציפי? וגם בשרת אצלי אני רואה שיש 2 תקיות
יש תיקיה plugins
ויש תיקיה mu-plugins
מה ההבדל בין 2 התיקיות האלה?

ועוד שאלה קטנה האם יש תוסף שאני יכול להציג את הבלוגים האחרונים שפתחו?