איך אני יכול להציב אצלי בבלוג בלוגים אחרונים?

שי

to Hebrew WordPress-MU
אני רוצה שכל מי שפותח בלוג שיראו את זה מוצג אצלי בעמוד הראשי איך עושים
את זה?
יש תוסף כזה?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
שאלה מעולה
קבל

http://wpmudev.org/project/list-blogs-widget

התקנה
רק להניח את הקובץ בתקיית מו פלגאין - אין הפעלה

הערה
יש תוסף זהה בשם list all blogs שלא מתואם לוורדפרס החדש ורק עושה צרות
למערכת - אז ראיתי לנכון להזהיר שלא לגעת בו

שי

to Hebrew WordPress-MU
שמתי את זה בתיקיה mu-plagin ואני לא רואה
יכול להיות שזה בגלל שפתחתי בלוג לפני ששמתי אותו? ומהבלוג הבא זה כן
יופיע?
ואיפה הוא אמור להציג אותו בבלוג? כווידג'ט בצד?
ולמה נכון לעכשיו אני לא רואה מה שפתחתי מקודם?

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
כמו שאמרתי לך - תתחיל לחרוש את המערכת אתה תמצא את זה
יש עמוד הגדרות של וידגטים
תחפש - תמצא

שי

to Hebrew WordPress-MU
יאיר קודם כל תודה
ובאמת שאל תכעס עלי אני שואל כי לא תמיד אני מוצא וזה קצת שונה מוורדפרס
הרגיל
בכל מקרה מצאתי והוספתי, עכשיו מחקתי את הבלוג ועדיין הוא מופיע בבלוגים
אחרונים? למה? הוא לא אמור להימחק משם ברגע שאני מוחק את הבלוג?

שי

to Hebrew WordPress-MU
עכשיו אני שם לב שחייבים למחוק את התוסף מהווידג'ט ולהחזיר אותו חזרה על
מנת שהוא ירענן את עצמו
זה קצת טפשי שיצטרכו תמיד לעשות את זה אבל שיהיה

יאיר

to Hebrew WordPress-MU
לא נכון זה לא שונה בהרבה מוורדפרס רגיל,
ואם כן אז מה? זה אומר שאתה פטור מללמוד את המערכת בכוחות עצמך?
שוב אני חוזר ואומר לך
שי,
"תחרוש את המערכת" ותראה מה היא מכילה תעבור עמוד אחרי עמוד (אל תתעצל)
תקדיש לזה יומיים שלושה בלי למהר ואני מתערב איתך שאתה תגלה שאת רוב
הדברים אתה יכול ללמוד לבד

ככה תתקדם הרבה יותר מהר