Acabo de publicar la versió 3.3 en català.
Gràcies a tots pel treball fet!
--
cubells
web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org
--
On 13 Des, 06:25, cubells <vic...@vcubells.net> wrote:
> Hola:
>
> Acabo de publicar la versió 3.3 en català.
>
> Gràcies a tots pel treball fet!
>
> --
>
> cubells
>
> web: vcubells.net
> microblogging: identi.ca/cubells
> xmpp: cube...@jabber.org
>
> --
Sí.
http://translate.wordpress.org/projects/wp
Però no solament d'aquí sinó que també hi ha un repositori svn.
--
cubells
web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org
--
On 14 Des, 15:32, cubells <vic...@vcubells.net> wrote:
> > Pau <pau.argelag...@gmail.com>:
>
> > Des d'on es tradueix el Wordpress? Funciona amb el GlotPress?
>
> Sí.
>
> http://translate.wordpress.org/projects/wp
>
> Però no solament d'aquí sinó que també hi ha un repositori svn.
>
> --
>
> cubells
>
> web: vcubells.net
> microblogging: identi.ca/cubells
> xmpp: cube...@jabber.org
>
> --