em podeu ajudar?

Francesc Estorach

to wp-cat
Bon dia, des de fa anys que soc usuari de Wordpress i fins ara no he tingut cap problema insalvable en cap de els instal·lacions fetes.
Ara tinc una problema greu en una instal·lació complementaria, concretament amb Prestashop i el desenvolupador que la porta és incapaç de resoldre-la. Algú coneix un desenvolupador de confiança i amb garanties expert en Prestashop?

Núria

to wp-...@googlegroups.com
Hola Francesc, he passat el teu email en un fòrum de WP que estic per si algú que també controli Prestashop es vol posar en contacte amb tu per al problema que tens. Jo directament no en conec a cap.

Que tinguis sort!

Núria Ramoneda i Aiguadé
Desenvolupament front-end i WordPress
Tel. +34 619.05.11.98

Missatge de Francesc Estorach <fest...@gmail.com> del dia dv., 3 de set. 2021 a les 12:03:

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

Francesc Estorach

to wp-...@googlegroups.com
Moltes gràcies Núria.
Salutacions.

Francesc Estorach

Missatge de Núria <nuri...@gmail.com> del dia dv., 3 de set. 2021 a les 13:01:
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit a un tema del grup "wp-cat" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i a tots els seus temes, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.
Per veure aquest debat al web, visiteu https://groups.google.com/d/msgid/wp-cat/CAD-5PKFgByE00AW2VLM4_wY-%2B3-MiavAS7gjNhVk%3DBZvQ-o%3DbA%40mail.gmail.com.

Javier Casares

to wp-...@googlegroups.com
Hola, Francesc, hi ha dues possibilitats pel que veig.

La primera és que el PHP o la configuració entre un i altre es doni cops. En aquest cas l’única solució és configurar cada programa amb una configuració diferent.

L'altre és un tema de versions de PHP. És probable que (si no és l'última versió de PrestaShop), el WordPress necessiti PHP 7.4 i PrestaShop 7.1, i per això no funcioni.

Francesc Estorach

to wp-cat
Hola Javier, gràcies pel teu consell.
Veiem si és això. Ho parlo amb el responsable del web i et dic el resultat.
De totes maneres, necessitaríem la col·laboració d'un bon desenvolupador que conegui a fons PrestaShop per a completar la instal·lació i millorar el web. En coneixes algun? o potser tu mateix t'hi dediques?

El dia divendres, 3 de setembre de 2021 a les 15:30:19 UTC+2, Javier Casares va escriure: