Traducció de WordPress al valencià

Samuel Soriano

to wp-cat
Bon dia de nou...

cercant he trobat la possibilitat de afegir la traducció de valencià a WordPress, el meu dubte és que no trobe una comunitat com aquesta d'arrere, si faig aportacions qui les aprovaria?

Tinc companys que em podrien ajudar amb la tasca de traduir WordPress al valencià però abans de posar-me necessite un poc més d'informació de com fer-ho.

Moltes gràcies per les vostres aportacions.

Salutacions.

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 19/6/19 a les 7:52, Samuel Soriano ha escrit:
> [...]
> <https://translate.wordpress.org/projects/wp/dev/ca/valencia/>, el meu
> dubte és que no trobe una comunitat com aquesta d'arrere, si faig

Les aprovaria jo també.

> Tinc companys que em podrien ajudar amb la tasca de traduir WordPress al
> valencià però abans de posar-me necessite un poc més d'informació de com
> fer-ho.

Jo sóc més partidari de fer el que fem a Sofcatalà: tenim un script que
valencianitza les traduccions del català. És molt més ràpid i solament
cal comprovar que està tot correcte

Si vols ho parlem en privat tot això.

--
Atentament, cubells.

Xavi Ivars

to wp-...@googlegroups.com
Missatge de cubells <vic...@vcubells.net> del dia dc., 19 de juny 2019 a les 16:45:

> [...]

Jo sóc més partidari de fer el que fem a Sofcatalà: tenim un script que
valencianitza les traduccions del català. És molt més ràpid i solament

El problema que tenim ara mateix (i que estem esperant que es resolga des de WordPress) és que la traducció actual puga funcionar de fallback

M'explique: el que no volem que passe de cap manera és que algú s'instal·le la versió en valencià del WordPress i que, per exemple, el Yoast li aparega en anglés perquè no està en valencià. Això forma part dels canvis que entraran a la nova versió del GlotPress, el sistema de traducció del WordPress (que en principi, havia d'estar llesta a principis de gener).

Una vegada això estiga fet, com comenta Cubells, la nostra idea era començar a aplicar les adaptacions automàticament, com ja fem en molts altres programes des de Softcatalà/Softvalencià (Firefox, LibreOffice, Gnome, etc). El sistema d'adaptació està molt provat (molts anys d'utilitzar-lo), i tindríem les traduccions pràcticament "automàticament".

Jo recomanaria invertir l'esforç en traduir extensions/temes importants que no estiguen encara traduits de cap manera.

--
< Xavi Ivars >

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 19/6/19 a les 19:12, Xavi Ivars ha escrit:

> Jo recomanaria invertir l'esforç en traduir extensions/temes importants
> que no estiguen encara traduits de cap manera.

+1

--
Atentament, cubells.

Samuel Soriano

to wp-cat
Bones notícies!! Moltes gràcies, estic d'acord amb el que proposes Xavi, esperem que la nova versió del GlotPress estiga prompte.

Salutacions!