Traducció de cadenes

Hector Ugalde Rojo

to wp-cat
Molt bones,
Estic col·laborant amb la traducció de l'extensió GDPR Cookie Compliance i tinc algunes cadenes que no sé bé com traduir. En són aquestes:

Accept on Scroll / Hide timer

Sync General Settings

This functionality is using 3rd party service IP geolocation by %s to determine the location of the users, based on anonymised format of the user’s IP address.

També en tinc dubtes amb el mot "Succes". La guia d'estils i l'històric de traduccions de softcatalà la tradueix com "Èxit" però en el context no el tinc clar. A la guia d'estils de wordpress aquesta paraula no figura.

Un exemple seria: Redirect After Success; un altre: Success Message.

Em podeu fer un cop de mà.

Salut.

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 26/7/21 a les 8:13, Hector Ugalde Rojo ha escrit:
> Molt bones,
> Estic col·laborant amb la traducció de l'extensió GDPR Cookie Compliance
> i tinc algunes cadenes que no sé bé com traduir. En són aquestes:
>
> Accept on Scroll / Hide timer

Accepta en desplaçar / Amaga el temporitzador

> Sync General Settings

Sincronitza els paràmetres generals

> [...]
> no el tinc clar. A la guia d'estils de wordpress aquesta paraula no figura.
>
> Un exemple seria: Redirect After Success; un altre: Success Message.

Redirecciona quan sigui correcte

Message quan sigui correcte o Missatge d'èxit

--
Atentament, cubells.

Hector Ugalde Rojo

to wp-cat
Moltes gràcies. Em poso ara mateix.
Salut

El dia dilluns, 26 de juliol de 2021 a les 8:26:25 UTC+2, cubells va escriure: