PRESENTACIÓ -

FASTYPING C.Ullés

to wp-cat
Bona tarda a tothom,

Em dic Carolina Ullés. M'apassiona el món de la traducció. Normalment treballo d'administrativa i entre altres feines faig traduccions de l'anglès i francès al català i al castellà. Soc Graduada en Llengua i literatura catalanes per la UOC i estic a punt d'acabar el Màster en Traducció i tecnologies.

Intento encaminar el meu rumb professional cap a la traducció i en particular la traducció i localització de programari i pàgines web. Per aquest motiu m'agradaria compartir amb vosaltres, aprofintant la traducció del WordPress al català, els meus coneixements i experiència.

Salutacions,

Carolina Ullés

Avís legal: Aquest correu i qualsevol adjunt que contingui informació és privat i confidencial i només pel destinatari. Si no sou el destinatari, no esteu autoritzat a llegir, copiar, usar o distribuir aquest comunicat. Si heu rebut aquest correu per error, si us plau, aviseu el remitent responent a aquest mateix correu i elimineu el missatge.

Aviso legal: Este correo y cualquier adjunto que contenga información es privado y confidencial y únicamente para el destinatario. Si usted no es el destinatario, no está autorizado a leer, copiar, usar o distribuir este comunicado. Si usted ha recibido este correo por error, por favor, avise al remitente respondiendo a este mismo correo y elimine el mensaje.

Legal Notice: This email and any attachments containing confidential information are private and only for the recipient. If you are not the intended recipient, you are not authorized to read, copy, use or distribute this communication. If you have received this email in error, please notify the sender by replying to this email and delete the message.

Clause de non-responsabilité : Ce mail et toute pièce jointe contenant des informations sont privés et confidentiels et ne sont destinés qu'à leur destinataire. Si vous n'êtes pas le destinataire prévu, vous n'êtes pas autorisé à lire, copier, utiliser ou distribuer cette communication. Si vous avez reçu cet e-mail par erreur, veuillez en informer l'expéditeur en répondant à cet e-mail et supprimer le message.

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 13/10/21 a les 19:14, FASTYPING C.Ullés ha escrit:

benvinguda Carolina!!

--
Atentament, cubells.

Núria

to wp-...@googlegroups.com
Benvinguda Carolina!

Núria Ramoneda i Aiguadé
Desenvolupament front-end i WordPress
Tel. +34 619.05.11.98

Missatge de FASTYPING C.Ullés <c.u...@fastyping.com> del dia dc., 13 d’oct. 2021 a les 22:30:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

Benny Beat

to wp-...@googlegroups.com
Hola Carolina, benvinguda!!!