Presentació

Hector Ugalde Rojo

to wp-cat
Molt bones a tots i totes.
Em dic Hector Ugalde i just acabo d'unirme a aquest grup.
Son un jubilat que em trobo amb prou temps lliure com per dedicar-me a mantenir un web personal fet en Wordpress y Elementor Pro, i és per això que he descobert que cal donar un cpo de ma en la traducció de plugins, tant a l'espanyol com al català. Espero poder ajudar amb això.
Gracies

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 8/6/20 a les 23:16, Hector Ugalde Rojo ha escrit:
Perfecte, gràcies Hèctor.

Veient els errors que comets en traduir, pega-li una ullada a tot açò:

https://ca.wordpress.org/collabora/
https://ca.wordpress.org/collabora/traduccions/

--
Atentament, cubells.

Hector Ugalde Rojo

to wp-cat
OK.
La veritat és que desconeixia l'existència d'una guia d'estils.
Entenc que la traducció no la dones per bona i que he de revisar-la.
És així?

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 9/6/20 a les 9:25, Hector Ugalde Rojo ha escrit:
no et preocupis, jo m'encarrego.

Dedicat a suggerir més traduccions d'altra extensió o tema i avisa'm
quan estiga.

--
Atentament, cubells.

Hector

to wp-...@googlegroups.com
Si, si.
Ja he vist l'altra pàgina dels plugins en procés de traducció i els que encara hi són pendents de propostes. Ja em posaré.
Entenc que tu faràs les correccions de les cadenes que trobis malament del connector que t'he proposat?
Si és així t'estaria molt agraït perquè és el plugin que faig servir al meu web.
Salut

Missatge de cubells <vic...@vcubells.net> del dia dt., 9 de juny 2020 a les 9:28:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" dels Grups de Google.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

Hector

to wp-...@googlegroups.com
Hola Cubells.
Hi ha cap pluguin que en sigui més necessari que d'altre?
En posaré amb ell.
També faré un cop d'ull al tema de les plantilles.
Gràcies

Missatge de cubells <vic...@vcubells.net> del dia dt., 9 de juny 2020 a les 9:28:
El 9/6/20 a les 9:25, Hector Ugalde Rojo ha escrit:

Benjamí Villoslada

to wp-...@googlegroups.com
Hola!

Només dir-vos que m'encanta rebre la sol·licitut d'aprovació d'un missatge perquè ve d'un compte no subscrit, que hi hagi resposta al que diu i que tot plegat vagi rutllant.

Moltes gràcies a tothom i don. Internet és el futur (Ai no, espera).

Som gestor d'aquesta llista i no sé ben bé perquè, doncs va passar fa molt, i de tant en tant aprovo missatges que el gestor digial --Google en aquest cas-- troba sospitosos. No sé si tenc ajuda, no ho he mirat, però si algú més s'hi apunta potser mantindrem les garanties del fòrum, que no som els administradors sinó vosaltres.

Moltes gràcies per la feina que feu amb el WordPress. És excel·lent, magnífica, tret que trobo que cal dir blog i no bloc ;)

Fins prest,

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Google Groups.

Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

--
Benjamí
Telegram: @benjami

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 10/6/20 a les 4:25, Benjamí Villoslada ha escrit:
> [...]
> diu i que tot plegat vagi rutllant.
>
> Moltes gràcies a tothom i don. Internet és el futur (Ai no, espera).

Hola Benjamí, encantat de saber de tu.

> [...]
> però si algú més s'hi apunta potser mantindrem les garanties del fòrum,
> que no som els administradors sinó vosaltres.

Jo també ho sóc o siga que si els deixes sense aprovar, els aprovaré jo,
cap problema.

> Moltes gràcies per la feina que feu amb el WordPress. És excel·lent,
> magnífica, tret que trobo que cal dir blog i no bloc ;)

Sí, seguim aquesta regla, dir blog en lloc de bloc. Si detectes una
cadena mal traduïda, ho dius. El que passa que ara, amb el gutemberg, hi
ha també els blocs i pot confondre.

> Fins prest,

Això.

--
Atentament, cubells.

Carlos Casado

to wp-...@googlegroups.com
Bon dia,

Aquest grup el vaig crear jo, al 2008! i et vaig posar com administrador perquè en aquells moments col·laboraves o havies col·laborat amb la traducció de WordPress o eres força actiu amb la promoció de WordPress (no ho recordo bé). Desprès quan tant tu com jo vam baixar el ritme, vaig posar a en Cubells com administrador i ell continua incansable. Jo fa temps que no reviso aquests missatges de petició d'alta perquè ja sé que ell se'n ocupa. Això sí, no deixo mai de llegir-los :)

Si vols, Benjamí, pots donar-te de baixa del grup o deixar de ser administrador. No serà cap problema. La comunitat de WordPress és molt activa i en Cubells és un molt bon administrador d'aquest grup :)

Una abraçada a 2 metres.

Carlos

[...]

Benjamí Villoslada

to wp-...@googlegroups.com
Hola!

Ara estic més tranquil perquè sé que el fòrum està compartit. Es pot veure a la llista de membres, però no n'estava segur a la pràctica. No m'estorba ser aquí, potser hi ha qualque moment que pugui ajudar.

Bona decisió sobre la paraula blog-bloc. El problema que sempre he vist és el que apunta en Cubells: la paraula bloc s'usa per a moltes coses. A Mallorca hi havia un partit anomenat el Bloc... i va fer un blog. Era el bloc del Bloc :P

Moltes gràcies per la bona feina, un altre cop.

Una abraçada!