Presentació

ma...@marcceleiro.com

to wp-cat
Bona tarda!

Sóc en Marc Celeiro, un jove desenvolupador interessat en les tecnologies de codi obert tals com WordPress i Moodle. Aprofito els moments lliures per col·laborar en la traducció de programari (alguns dels projectes on hi he participat han estat: MuseScore, Moodle i ara, també, complements de WordPress com WP Super Cache).

M'uneixo en aquest grup per tal d'estar al dia de la comunitat de WordPress en català :)

Si veieu que puc ser d'utilitat en algun projecte o creieu que puc millorar en algun aspecte relacionat amb les traduccions o en qualsevol cosa que faci relacionat amb WP, us ho agrairé!

Salut!

Marc Celeiro Escribà

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 24/3/19 a les 15:43, ma...@marcceleiro.com ha escrit:
Benvingut Marc!

Pots començar a fer suggeriments de traducció en qualsevol projecte:

https://translate.wordpress.org/locale/ca/

O si fas servir alguna extensió o tema que veus que no té traducció, ja
saps.

--
Atentament, cubells.

Núria

to wp-...@googlegroups.com
Benvingut Marc!
Si estàs per Barcelona el disabte 11 de Maig, perquè no t'apuntes al Contributor/Translation Day?

Jo hi seré i alguns membres més d'aquesta llista també. Així ens coneixem!

Fins ara!

Núria Ramoneda i Aiguadé
Front-end development, UX & Wordpress
Tel. +34 619.05.11.98

Missatge de l'adreça <ma...@marcceleiro.com> del dia dl., 25 de març 2019 a les 5:59:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

Marc Celeiro Escribà

to wp-...@googlegroups.com
Hola, Núria!

Ostres, genial! Moltes gràcies per la informació, Miraré si puc assistir-hi 😋

Salut!

Missatge de Núria <nuri...@gmail.com> del dia dl., 25 de març 2019 a les 19:26:

Marc Celeiro Escribà

Núria

to wp-...@googlegroups.com
Hola a totes i tots. Us recordo que aquest dissabte, a Barcelona, hi ha el Contributor Day + Translator Day + Vine i pregunta, al Movistar Centre de pl. Catalunya.

Aquí teniu la convocatòria de la meetup. Si us animeu a anar-hi, apunteu-vos-hi!
Vicenç, com que el Xavi no hi podrà ser, m'han demanat que m'ocupi jo de la taula de traducció al català. Intentaré ajudar tot el que pugui per a que la gent faci feina i ho deixarem per a que tu o en Xavi  ho aproveu quan pogueu.

Hi ha alguna prioritat en aquests moments? Per si ve gent que vol col·laborar però no sap què traduir. Qualsevol suggerimnet serà benvingut.

Fins ara!

Ana Pascual

to wp-...@googlegroups.com
Hola,
Ho he vist però estic fóra; quina llàstima!!!
Qué vagi molt bé!

Ana Pascual

[...]

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 10/5/19 a les 12:02, Núria ha escrit:
> [...]
>
> Vicenç, com que el Xavi no hi podrà ser, m'han demanat que m'ocupi jo de
> la taula de traducció al català. Intentaré ajudar tot el que pugui per a
> que la gent faci feina i ho deixarem per a que tu o en Xavi  ho aproveu
> quan pogueu.
>
> Hi ha alguna prioritat en aquests moments? Per si ve gent que vol
> col·laborar però no sap què traduir. Qualsevol suggerimnet serà benvingut.

Hola Núria, Perfecte.

No hi ha cap prioritat. Però si volen ajudar jo faria l'apartat de les
extensions:

https://translate.wordpress.org/locale/ca/default/wp-plugins/

--
Atentament, cubells.

Núria

to wp-...@googlegroups.com

Hola avui al Translator day estem traduïnt entrades del plugin elementor, del yoast, el tema generate-press i el plugin rank-math.

Aquesta és la gent que hi han estat col·laboran a part del David i jo.

Han intentat enviar un mail a  la llista però els ha donat problemes, així que les poso per si les podeu afegir.

Merci!

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 11/5/19 a les 13:19, Núria ha escrit:

> [...]
>
> Han intentat enviar un mail a  la llista però els ha donat problemes,
> així que les poso per si les podeu afegir.

Afegits.

A ca google havien canviat la configuració dels grups i ho he canviat.

ARa han de poder enviar i rebre el correu perquè ja són membres.

Gràcies per tot Núria.

--
Atentament, cubells.

Núria

to wp-...@googlegroups.com
Genial Vicenç, merci!

Missatge de cubells <vic...@vcubells.net> del dia dt., 14 de maig 2019 a les 7:04:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" dels Grups de Google.