Error a la traducció de WP?

Bernat Peso

to wp-cat

Hola, soc nou al grup i si no es una cosa d'aquí ho sento. Des de fa uns dies em passa una cosa molt estranya. Però el SAT de la plantilla em diu que és un error en la traducció de WP en català. Només em passa amb MARÇÇ i amb FEBRRER. GENER i DESEMBRE, NOVEMBRE I OCTUBRE surt bé, i JUNYY surt malament una altra vegada. Els altres mesos no sé per què no tenim res.

Alguna idea?

WP 5.0.4

Captura de Pantalla 2019-03-12 a les 18.16.32.png

Captura de Pantalla 2019-03-12 a les 18.16.32.png

cubells

to wp-...@googlegroups.com, ho...@camagroc.com
El 13/3/19 a les 9:27, Bernat Peso ha escrit:
> [...]
> MARÇÇ i amb FEBRRER. GENER i DESEMBRE, NOVEMBRE I OCTUBRE surt bé, i
> JUNYY surt malament una altra vegada. Els altres mesos no sé per què no

Hola Bernat:

Quina versió tens instaŀlada?

he mirat les traduccions al català de la versió 5.1.1 i no estan
malament, és a dir, "Marçç" i "Junyy" no estan així en les traduccions.

Pots dir-me la versió?

--
Atentament, cubells.

Petit Camagroc

to cubells, wp-...@googlegroups.com
5.0.4.
Atentamente,

Bernat Peso
Petit Camagroc, S.L.U.

cubells

to Petit Camagroc, wp-...@googlegroups.com
El 13/3/19 a les 10:20, Petit Camagroc ha escrit:
> 5.0.4.
> Atentamente,

Tampoc, comprova-ho:

https://tinyurl.com/y6q9rguv