Revisió de cadenes

Adrià Forcada

to wp-cat
Bona tarda, feia molt de temps que no traduïa i escrivia per aquí. No recordo molt bé què s'havia de fer per a la revisió/aprovació de cadenes, però deixo per aquí 2 enllaços de plugins:

https://translate.wordpress.org/projects/wp-plugins/advanced-custom-fields/stable/ca/default/?filters%5Bstatus%5D=waiting

No m'he animat a fer-ne més per si hi ha moltes errades i evitar cometre-les de nou.

Gràcies!

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 15/11/23 a les 17:33, Adrià Forcada ha escrit:
> Bona tarda, feia molt de temps que no traduïa i escrivia per aquí. No
> recordo molt bé què s'havia de fer per a la revisió/aprovació de
> cadenes, però deixo per aquí 2 enllaços de plugins:
>
> https://translate.wordpress.org/projects/wp-plugins/advanced-custom-fields/stable/ca/default/?filters%5Bstatus%5D=waiting <https://translate.wordpress.org/projects/wp-plugins/advanced-custom-fields/stable/ca/default/?filters%5Bstatus%5D=waiting>

> [...]

Fet.

Estava bé Adríà.

Solament que en català cookies són galetes.

--
Atentament, cubells.