Presentació

Josep Maria Pallàs Guasch

to wp-cat
benvolguts/des,
Em dic Pep Pallàs. Sóc professor d'institut, llicenciat en Filologia Catalana, intèrpret jurat castellà-català i posseeixo el certificat K de Correcció de Textos.   Com que en pocs mesos em jubilaré, vull aportar el meu granet de sorra al projecte de Softcatalà.org , fent correccions, traduccions o qualsevol altra funció en què pugui ser d'utilitat.
Salutacions a tothom,
Pep

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 10/5/21 a les 19:50, Josep Maria Pallàs Guasch ha escrit:
Benvingut Pep!!!

--
Atentament, cubells.

Aiden Wallace

to wp-cat
Hola! Sóc nou en el grup i estic aquí per ajudar en el que sigui, per qualsevol dubte, contacteu amb mi. Salut!

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 21/5/21 a les 16:59, Aiden Wallace ha escrit:
> Hola! Sóc nou en el grup i estic aquí per ajudar en el que sigui, per
> qualsevol dubte, contacteu amb mi. Salut!

benvingut Aiden!!!

--
Atentament, cubells.