En/na Hilari ha escrit:
> Bona tarda a tothom,
>
> Sóc nou en aquest grup, i m'agradaria saber com és el seu
> funcionament.
>
Benvingut al grup...
> De fet acabo de traduir un plugin (wp-contact-form 1.5.1) al català i
> m'agradaria saber com puc aportar-lo a la comunitat, a on s'han
> d'enviar els arxius,
En el cas concret d'un plugin has de posar-te en contacte amb el seu
desenvolupador i dir-li que vols o has traduït el connector. Depenent de
la seva contestació i de com està implementat aquest connector (no el
conec) pot ser incorporada la traducció al propi plugin.
> hi ha alguna web o lloc on estiguin tots el temes
> i plugins traduïts al català?, per evitar traduir plugins o temes ja
> fets.
>
Que jo sàpiga no. Hi havia uns temes traduïts aquí:
http://wiki.bitassa.cat/index.php/WP-CA
però ara mateix no puc accedir a aquesta pàgina... :-(
Salut!