Gestor d'esdeveniments multilloc en català

82 views
Skip to first unread message

Roger Firpo Curcoll

unread,
May 22, 2012, 1:58:54 PM5/22/12
to wp-...@googlegroups.com
Hola a tothom,

estic buscant un gestor d'esdeveniments per una instal·lació multi-lloc.
A poder ser que estigui en català, però això sempre es pot arreglar :)
Els requisits son molt bàsics, i m'interessa més aviat una extensió que compleixi i estigui ben mantinguda / documentada.

Fent una mica de recerca he trobat el 'Events Manager' (http://wp-events-plugin.com/), que no està traduït.
Algú de vosaltres hi te experiència? Me'n recomaneu algun altre?

En cas de triar aquest o algun altre no disponible en català, m'interessaria traduïr-lo.
Em podrieu aconsellar per on començar? Potser algú estaria interessat en contribuïr-hi?

Moltes gràcies.

Salut!
Roger

cubells

unread,
May 22, 2012, 4:43:26 PM5/22/12
to wp-...@googlegroups.com
> Roger Firpo Curcoll <roger...@gmail.com>:
>

> Hola a tothom,
>
> estic buscant un gestor d'esdeveniments per una instal·lació multi-lloc.
> A poder ser que estigui en català, però això sempre es pot arreglar :)
> Els requisits son molt bàsics, i m'interessa més aviat una extensió que
> compleixi i estigui ben mantinguda / documentada.
>
> Fent una mica de recerca he trobat el 'Events Manager'
> (http://wp-events-plugin.com/), que no està traduït.
> Algú de vosaltres hi te experiència? Me'n recomaneu algun altre?

Els "oficials" són aquestos. Seria qüestió que els provares...

>
> En cas de triar aquest o algun altre no disponible en català,
> m'interessaria traduïr-lo.
> Em podrieu aconsellar per on començar? Potser algú estaria interessat en
> contribuïr-hi?
>


Jo et puc traduir el plugin. Suposo que seran poques cadenes.


--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org

--

cubells

unread,
May 22, 2012, 4:44:08 PM5/22/12
to wp-...@googlegroups.com
> cubells <vic...@vcubells.net>:
>

> > Roger Firpo Curcoll <roger...@gmail.com>:
> >
>
>> Hola a tothom,
>>
>> estic buscant un gestor d'esdeveniments per una instal·lació multi-lloc.
>> A poder ser que estigui en català, però això sempre es pot arreglar :)
>> Els requisits son molt bàsics, i m'interessa més aviat una extensió que
>> compleixi i estigui ben mantinguda / documentada.
>>
>> Fent una mica de recerca he trobat el 'Events Manager'
>> (http://wp-events-plugin.com/), que no està traduït.
>> Algú de vosaltres hi te experiència? Me'n recomaneu algun altre?
>
> Els "oficials" són aquestos. Seria qüestió que els provares...
>

Em faltava l'enllaç:

http://wordpress.org/extend/plugins/tags/event-manager

Roger Firpo Curcoll

unread,
May 24, 2012, 2:09:07 PM5/24/12
to wp-...@googlegroups.com
Gràcies Cubells!

Sembla que m'hauré de 'conformar' amb el 'Events Manager', ja que és l'únic que em permet mantenir un calendari comú o agregat de tots els subsites.

En quant a la traducció, t'agraeixo la oferta encara que em sembla una mica massa.
Amb un parell d'indicacions per on es comença ja en tindria prou...

Salut!
Roger

cubells

unread,
May 24, 2012, 2:26:52 PM5/24/12
to wp-...@googlegroups.com
> Roger Firpo Curcoll <roger...@gmail.com>:
És aquest al qual et refereixes?

http://wordpress.org/extend/plugins/eventman/

Roger Firpo Curcoll

unread,
May 25, 2012, 2:58:42 AM5/25/12
to wp-...@googlegroups.com
És aquest:
http://wordpress.org/extend/plugins/events-manager/

Veig que no apareix a la llista que em vas enviar, no deu estar ben etiquetat..

Salut,
Roger

El dijous 24 de maig de 2012 20:26:52 UTC+2, vicent va escriure:

cubells

unread,
May 25, 2012, 8:33:56 AM5/25/12
to wp-...@googlegroups.com
> Roger Firpo Curcoll <roger...@gmail.com>:
>

> És aquest:
> http://wordpress.org/extend/plugins/events-manager/
>
> Veig que no apareix a la llista que em vas enviar, no deu estar ben
> etiquetat..

Bé.

Aleshores dintre de la carpeta include/langs/ hi ha un fitxer
events-manager.pot

El copies i li canvies el nom a la còpia pel de dbem-ca.po

T'instal·les un editor de fitxers po, com ara el poedit[1]

Obres el fitxer i comences a traduir.

Ànim que solament són 1116 cadenes!!

M'he pres la llibertat d'agafar el fitxer i de modificar la capçalera i
passar la memòria de traducció de Softcatalà al fitxer. Així tens 754
cadenes que simplement has de revisar. Adjunto el fitxer.

La idea és que aquest fitxer, junt al fitxer amb extensió .mo que es
crea en desar les modificacions del fitxer po, els poses a la carpeta
include/langs/ i els puges al servidor junt amb els altres.

També seria bo, una vegada acabada la traducció, que parlessis amb els
desenvolupadors perquè afegiren el català com a idioma de l'extensió.
Així gaudiríem tots de la teva traducció.

També seria bo que em passares el fitxer final o m'avisares per
penjar-ho o fer-ho públic als fòrums de suport en català[2]

Si tens cap dubte estic per aquí.

I per suposat si necessites ajuda, que te tradueixi algunes cadenes,
m'ho dius.

A sota et deixo informació de com traduir, informació que tenim a
Softcatalà.

[1]: http://www.poedit.net/
[2]: http://ca.forums.wordpress.org


Més info:
http://www.softcatala.cat/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0
http://www.softcatala.cat/guia
http://www.softcatala.cat/recull


--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells
xmpp: cub...@jabber.org

--
dbem-ca.po

Jordi Rosell

unread,
May 26, 2012, 12:22:04 PM5/26/12
to wp-...@googlegroups.com
No coneixia això de la memoria de traduccio de softcatalà. És genial!

Coneixes alguna cosa similar en castellà? Hi ha ocasions en que també m'hagués estat útil.


El divendres 25 de maig de 2012 14:33:56 UTC+2, vicent va escriure:

cubells

unread,
May 26, 2012, 1:36:29 PM5/26/12
to wp-...@googlegroups.com
> Jordi Rosell <jros...@gmail.com>:
>

> No coneixia això de la memoria de traduccio de softcatalà
> <http://www.softcatala.cat/wiki/Rebost:Mem%C3%B2ria_de_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0>.
> És genial!
>
> Coneixes alguna cosa similar en castellà? Hi ha ocasions en que també
> m'hagués estat útil.
>


no.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages