Traducció de really simpl ssl

Joan

to wp-...@googlegroups.com
Fa un temps que vaig estar traduint l'extensió really simpl ssl, si podeu fer-hi un cop d'ull, crec que ja hi haurà el top10 d'extensions amb un bon nivell

Marc Armengou

to wp-...@googlegroups.com
Hola,

Si, jo fa cosa d'un mes jo també vaig enviar cadenes per completar el top 10.

De fet, les 12 extensions més utilitzades ja tenen totes les cadenes traduïdes, tan sols falten ser validades pels GTE. Entre elles queden per validar les seguents extenions:

Marc

Missatge de Joan <ase...@gmail.com> del dia dl., 14 d’oct. 2019 a les 23:32:

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "wp-cat" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a wp-cat+un...@googlegroups.com.

cubells

to wp-...@googlegroups.com
El 14/10/19 a les 23:32, Joan ha escrit:

fet!

--
Atentament, cubells.