Hola,
Fa anys que tinc bloc, però mai el promociono... m'ho passo bé escrivint
:-)
(sempre ho llegia a alguns llocs...)
He vist que hi ha Webs com ara
http://www.kedume.net/conversa/ o
http://www.cercabloc.cat/ , llocs on mai m'he donat d'alta. De fet no
havia fet servir, ni com a usuari, Technorati (crec que hi havia arribat
però no registrat).
Em dona la sensació que el fet de d'estar o no a
wodpress.com pot marcar
alguna diferència (és a dir, estan allà és més fàcil potser ser
descobert per gent?).
Bàsicament: alguna cosa en català que no estigui al dia i la gent faci
servir per llegir blocs de diversos llocs? En anglès ja faré una mica de
Google :-))
Fins aviat - i gràcies per totes les traduccions de WP al català,
m'encanta que quan vaig a veure la versió disponible sol esar la
catalana ja disponible!
--
Carles Pina i Estany
Web:
http://pinux.info || Blog:
http://pintant.cat