Thanks Taylan!
I'll try to manage it from here and if not, as I arrive sooner than the others I'll try to exchange some in Istanbul.
For the catalans:
El canvi oficial és el del BCE:
de la meva experiència amb La Caixa és que ells no et cobren comissió de canvi de moneda, el que passa que el seu canvi "oficial" (el de la caixa) mai és el del BCE, evidentment sempre pitjor per a tu. El canvi del bce és el canvi interbancari, un canvi que a dia d'avui només aplica Triodos i Novagalicia (si no ha canviat). Ara, m'agradaria molt saber si la caixa ho ha canviat i ara et dóna exactament el mateix canvi del bce...
Auuu