Plagins, kas palīdz pāršķirt lapaspuses

Eva Savele

to WordPress latviešu valodā
Agrāk man bija viens plagins, kas ļāva pāršķirt nākamo lapu un turklāt rādīja, cik kopā lapu šajā vai tajā kategorijā atrodās. Pēc pēdējās reorganizācijas, skaos, ka tagad man vienā lapā redz tikai ik ierakstu, cik esmu uzlikusi lai rāda, be pārēji lasāmi, tikai ja atrodami caur meklētāju.
Izrakņāju plaginus, bet neatceros kā tas saucās, bet tos ko atradu, nav īsti tas, kas man bija agrāk. Palīdzēsiet lūdzu.

--
Lai veiksmīga diena, nedēļa, mēnesis ;)
Eva

ca...@team.lv

to wordpress-la...@googlegroups.com
--
--
Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo esat abonējis Google diskusiju grupas "WordPress latviešu

Eva Savele

to WordPress latviešu valodā
izmeģināju, bet kaut kas man nesanāk :( ok, mēģināšu prašit datorpuisim, lai paskatās. Paldies vienalga ;)