WEB lapu veidošanas apmācības vidusskolēniem uz Wordpress bāzes

ieva....@luma.lv

to WordPress latviešu valodā
Labdien!
Esmu Latvijas uzņēmējdarbības un menedžmenta akadēmijas (LUMA) projekta "Esi līderis!" attīstības vadītāja. Projektā pašlaik piedalās ap 50 Latvijas skolu un 550 vidusskolēnu. Projekts piedāvā Komerczinību apmācības vidusskolēniem. Vēlamies papildināt apmācības ar izvēles priekšmetu - web lapu izveidošana. Tā kā ne visās Latvijas lauku skolās angļu valodas zināšanas skolēniem ir tādas, lai brīvi strādātu interneta vidē, meklējam iespējas izmantot bezmaksas platformu latviešu valodā un esam apstājušies pie Wordpress. Es ļoti priecātos, ja kāds no jums, Wordpress profesionāļiem, būtu gatavs ar mani satikties, lai izskatītu sadarbības iespējas. Pārāk daudz laika tam nevajadzētu. Lūdzu rakstiet ieva....@luma.lv vai zvaniet 29191782. Jau iepriekš paldies par atsaucību!
Ieva