איסוף חבילה מרמת גן

Noa D.

to wordcam...@googlegroups.com
חבילת ספחי הפלאיירים שמולאו ונאספו בכנס עמותה2.0 בירושלים ביום ראשון האחרון ממתינים ברמת גן אצל בחורה נחמדה שנכחה בכנס ולא קשורה בוורדקמפ בשום צורה, שהסכימה לקחת איתה את החבילה בחזרה לאיזור המרכז.

מי יכול לעבור ברמת גן ברחוב בן גוריון ביום-יומיים הקרובים, לאסוף את החבילה ולהביא אותה למרכז תל אביב (ליד עזריאלי)? אפשר לאסוף את החבילה בשעות גמישות למדי (מהבוקר מוקדם ועד שעות הערב המאוחרות).

ירושלים זה מסובך, אני מבינה, אבל רמת גן זה קרוב, אז יאללה.
(:
נועה.

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Wordpress Jobs - www.wpjobs.co.il

Ori Idan

to Noa D., wordcam...@googlegroups.com
אם אף אחד לא מתנדב, אני אהפוך להיות השליח על הקטנוע :-)
תשלחי לי את הפרטים ונראה אם אוכל לעשות זאת מחר או ביום חמישי.

--
אורי עידן

2008/9/2 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>

--
ספרים וסיפורים שכתבתי: http://www.thestories.org

Noa D.

to wordcam...@googlegroups.com
בשעה טובה החבילה הגיעה ליעדה. קבלנו פרטי קשר של נציגי עמותות שמתעניינים בוורדקמפ, ואחרים אמנם לא השאירו פרטים, אבל שמעו בעניין על הכנס ויעקבו.
תודה לאיתי על ההובלה, ולכל האחרים שהציעו לעזור (אפשר להציע גם בקבוצה, לא חייבים בפרטי (:  ).