Re: [WCIL] Re: ענייני אולמות לוורדקמפ

Itai Nathaniel

to o...@helicontech.co.il, Noa D., wordcamp-israel
אני מניח שזה כולל עוד משהו, להוציא את הזכות ללכת על השטיחים שלהם?

נראה לי קצת יותר מידי בשבילנו, לא?

Itai Nathaniel

Developer

Dex Technologies | Mobile: 972.52.3591891 | Office: 972.77.5340166 | Tel: 972.3.591891
Blog: http://www.raful.co.il/

2008/9/7 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>
ביררתי לגבי אולם בהילטון תל אביב.
התאריכים היחידים שיש להם פנוי זה 7/12 ו 21/12 אין בנובמבר.
המחיר הוא 60$ לאדם בהתחיבות למינימום 300 איש.
על זה צריך להוסיף 80$ ליום לנקודת אינטרנט רגילה.

--
אורי עידן

2008/9/6 Noa D. <n_spri...@yahoo.com>
מעולה, תודה רבה.
(:

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Wordpress Jobs - www.wpjobs.co.il

to o...@helicontech.co.il, Noa D., wordcamp-israel
אהלן

מה עם לעשות את הכנס באפקה או בבינתחומי? יש סיבה מסוימת שבגללה זה לא אופציה השנה?

אריק

Tal Galili

to Arik Fraimovich, o...@helicontech.co.il, Noa D., wordcamp-israel
אהלן אריק.
ראשית, עוד לא פסלנו אופציות.
ההעדפה שלנו לבית ציוני היא הנוחות של המיקום (מבחינת תחבורה ציבורית וחניה). ומקום באולם (400 איש, בניגוד ל- 270 באפקה).

יש לך מושג עם מי ליצור קשר בבינתחומי כדי לקבל עליהם פרטים נוספים ?
אם כן - בבקשה צור קשר איתנו במייל הפרטי (ולא בקבוצה, היות וענייני כספים, מן הראוי שלא ייחשפו בציבור לפני ש*עוברים* את שלב המשא ומתן)

טל.

2008/9/7 Arik Fraimovich <ari...@gmail.com>

Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767