מצטער על כל הבלבלות - אין פגישה היום!

Lior Sion

to wordcam...@googlegroups.com
לכל אחד יש צעדים ראשונים באירגון קבוצות אופן סורס, אבל אני יכול להגיד שלפחות הכוונות טובות. מהלקח של האימייל הקודם אני לומד שצריך להיות יותר ברור :)

אז נועה ואני עשינו סבב שיחות מהיר ומתברר שאנשים לא כל כך מגיעים היום, וכן מתברר שיונתן ושרית לא מופיעים בדף קשר - אכפת לכם להוסיף את עצמכם? (דרך אגב, אם אפשר גם להוסיף פייסבוק זה יעזור, ונוכל ליצור אירוע שם כולל RSVP ומשחקים דומים)

בכל מקרה, ליתר ביטחון, אני קובע פגישה לשבוע הבא: אנא אשרו הגעה או אי הגעה. אם אתם לא מאשרים ומאשרות, אני מניח שאתם לא מגיעים (ומגיעות) - אז בבקשה, גם אם אין לכם זמן וזה באמת סבבה - תעזרו לשאר לחסוך את הזמן שלהם.

הפגישה תהיה ביום רביעי, 20:00, בקפה הנרייטה (לינק: http://ramkol.co.il/%D7%A7%D7%A4%D7%94_%D7%94%D7%A0%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98%D7%94/).

לקח שני: נושאי הפגישה:

  • מכיוון שדחוף לנו לקבוע מקום ותאריך, כי כמעט כל השאר תלוי בזה, אני רוצה לסגור מי יהיה אחראי על זה.
  • ספונסר - האם אנחנו רוצים ספונסר ראשי יחיד, או כמה נפרדים? יש אופציה לאחד יחיד ואני רוצה להעלות אותה ולשמוע התנגדויות.
  • וויקי ובלוג - להתחיל להזיז עניינים
  • FYI - יש לנו twitter.com/wordcampil, עקבו בהמוניכם.

--
thanks,
Lior Sion

Skype: sionlior | GTalk: lior.sion

Miriam Schwab

to wordcam...@googlegroups.com
אני ממש אשתדל לבוא, אבל נורא קשה לי בשעה כזאת ובעיר כזאת (אני ירושלמית) בגלל הילדים. אני רק אדע אם אוכל לארגן את זה בשבוע הבא.

מרים

Eyal Sela

to wordcam...@googlegroups.com
אני אגיע.
--
Eyal Sela
www.ProductiveWise.com

Nitzan Brumer

to wordcam...@googlegroups.com
אני מסכים עם מרים, אני חיפאי ותלוי ברכבת כדי לחזור לחיפה. 8 זו אומנם שעה עגולה ויפה אבל גם 5 או 6.

2009/6/18 Eyal Sela <eyals...@gmail.com>

--
Nitzan Brumer
Http://n2b.org

Tomer Cohen

to wordcam...@googlegroups.com
כמו ניצן, רק שאני עובד עד 18:30, כך שאני יכול להגיע החל מ־19:00.

2009/6/18 Nitzan Brumer <nit...@gmail.com>

--
Tomer
Fran Lebowitz  - "Life is something to do when you can't get to sleep."

Tomer Cohen

to wordcam...@googlegroups.com
בסוף יש היום פגישה? 20:00?

מאחר ואני תלוי ברכבות ואוטובוסים, לא אוכל להישאר לאחר השעה 21:00.

2009/6/18 Lior Sion <lior...@gmail.com>

--
Tomer
Henny Youngman  - "I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places."

Noa D.

to wordcam...@googlegroups.com
למען הסר ספק, אם היה ספק (ואין ספק) - יש פגישה היום, ב-20:00, בהנרייטה.
יש לנו "סדר יום" הפעם לפגישה (ראו נקודות למטה), אז אני מאמינה שנוכל להיות ממוקדים ולהספיק הרבה עד 21:00.
להתראות בערב,
נועה.

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Wordpress Jobs - www.wpjobs.co.il