סיכום ישיבה

Lior Sion

to wordcam...@googlegroups.com

הי,

בעזרת גליה שהצליחה לרשום למרות הרעש הרב, הנה כמה נקודות ומשימות אחרי הפגישה האחרונה ב24.6:

  • נותני חסות: עלתה השאלה אם אנחנו רוצים נותן חסות יחיד או מספר נותני חסות. ברור שבאופן כללי עדיף כמה אבל אחד יחיד יסגור לנו את הפינה הזו מהר ונוכל להתחיל להתעמק בתוכן. אנחנו נותנים לאפשרות של מספר נותני חסות בערך חודש כדי להבין איפה אנחנו.
    • משימה: אייל יוסיף מסמך משותף עם שמות של ספונסרים אפשריים, ויחלק שמות לשאר האנשים שידברו וינו להבין אם יש מצב, עד כמה החברות רציניות וכדומה. נארגן מסמך שאלות לדוגמא על בסיס המסמך שהיה שנה שעברה. צ'קפוינט לבדיקת התקדמות: 15.7
  • מקום:
    • אפשרויות: בית ציוני אמריקה, מרכז ישראל יפה, IDC, סמינר הקיבוצים, הכפר הירוק, אונ' ת"א, אשכול פיס, סינמטק?, מרכז עינב (מעל לעירייה)
    • הדרישות הבסיסיות הן פחות או יותר אולם של 400, אולם של 100 ומקום למינגלינג.

    • אחראי: ליאור
    • דד ליין לבדיקת אפשרות ומחירים: 15.7
  • תכנים:
  • בלוגים, בלוגרים וכסף. ננסה לארגן 3-4 הרצאות שתוכנן יהיה, בגדול, (1) עבודה עם משרדי אינטראקטיב (2) עבודה עם גוגל אדס וכדומה (בישראל!) (3) עבודה עם רשתות affiliates ו(4) לא לנסות להרויח מהבלוג שלך בכלל. אח"כ אולי איזה פאנל עם המרצים הנ"ל.
  • בלוג: צריך לעדכן - אני צריך סיסמה.. למי יש?
  • טוויטר: יש.
  • וויקי: צריך סיסמה, למי יש? וויקי ישמש בעיקר לאירגון התוכן ויהיה פתוח לדיונים חיצוניים.

הערות, טענות, מחשבות תוכלו לחלוק איתנו בפגישה ב15.7.. לערך..
--
thanks,
Lior Sion

Skype: sionlior | GTalk: lior.sion

Noa D.

to wordcam...@googlegroups.com
לגבי מסמך הספונסרים: המסמך המדובר אינו מסמך עם שאלות לדוגמה אלא מסמך שמתאר מה זה וורדקמפ ומה זה וורדפרס, כבסיס לספונסרים שרוצים לדעת קצת יותר במה מדובר. כמו כן מתוארות שם אפשרויות הספונסרשיפ.
מסמך שאלות לדוגמה זה משהו שכדאי שיהיה , אבל אין דבר כזה כרגע.

Islay Whisky Blog - www.whiskology.co.il

Wordpress Jobs - www.wpjobs.co.il

to wordcam...@googlegroups.com
כל הכבוד על ההתקדמות!
אני אעביר הרשאות יותר מאוחר הלילה.

טל

2009/6/30 Lior Sion <lior...@gmail.com>

My contact information:
Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767
FaceBook: Tal Galili
My Blogs:
http://www.r-statistics.com/
http://www.talgalili.com
http://www.biostatistics.co.il

Nitsan Bin-Nun

to wordcam...@googlegroups.com
כל הכבוד על ההתקדמות כמו שטל אמר

הייתי מצטרף ועוזר אבל אין לי זמן לחשוב אפילו (בגרויות)

שאלה קטנה - כל הכנס הולך לדבר על יחסי בלוגים/רים-כסף?

אם לא - אני חושב שאפשר לשלב הרצאות טכניות גם כן

להת' ובהצלחה בארגון
ניצן

Noa D.

to wordcam...@googlegroups.com
יהיו הרבה הרצאות טכניות.
הנושא של בלוגרים וכסף הוא רק מקבץ אחד של הרצאות שעלו לגביו כמה רעיונות בפגישה האחרונה.