שריינו את ה-16 בנובמבר!

1 view

Noa D.

to wordcamp-israel
אמנם הקבוצה קצת שקטה אבל אפיקי תקשורת אחרים תוססים למדי והדברים
מתגלגלים בקצב.
הכנס יתקיים ב-16 בנובמבר בבית ציוני אמריקה בתל אביב. הוא יתקיים בשני
אולמות במקביל, מה שיאפשר לנו מגוון רחב יותר של הרצאות ופעילויות.

הספונסרים מצטברים, אבל תמיד צריך עוד... יש לכם רעיונות לספונסרים
פוטנציאליים? כתבו לי למייל או דברו איתי בטלפון (050-2866666).

גם הרעיונות להרצאות מצטברים, אתם מוזמנים להעיף מבט בסביבת הדיון תכנים
שבוויקי:
http://wordcamp-israel.info/wiki/index.php?title=%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D
יש שם הרצאות שמחפשות מרצה, ואתם מוזמנים כמובן להעלות רעיונות נוספים או
להציע הרצאות שאתם רוצים להעביר (אפשר גם במייל אל טל או אלי).

הגענו בזריזות לענייני התכל'ס - חיבור האינטרנט, התגים, הפולדרים,
הצילום... בואו להתעדכן במה צריך ולעזור.
אפשר להתעדכן בוויקי:
http://wordcamp-israel.info/wiki/
או פשוט לכתוב לטל או לי מייל או להרים טלפון ולברר במה אתם יכולים
לסייע.
(:
להשתמע,
נועה.