2 תאריכים פוטנציאליים לוורדקמפ - אנא חוו דעה

Tal Galili

to wordcamp-israel
אהלן חברים.
פנינו לבית ציוני אמריקה בבירור על תאריכים אפשריים לאירוע. האולם הגדול, אשר יכול להכיל כ- 400 איש, צפוי להיות פנוי בשני תאריכים בחודש נובמבר (ביום ראשון וביום שלישי):
16/11
18/11
נשאלנו האם לשריין את אחד התאריכים לאירוע. (מותר לבטל את השיריון עד ל- 45 יום לפני האירוע ללא תשלום. לאחר מכן, תשלום מלא)

מה דעתכם על התאריכים? יש לכם העדפה מנומקת לאחד למול השני ?

עוד נקודה - לא ברור שנקח את האולם בסופו של דבר, היות ולא ברור לנו מראש שבאמת יהיו 400 איש שירצו להגיע (טוב נו, אני מאמין שיהיו, אבל צריך להיות אחראיים).
גם לא בטוח שנקח את האולם, כי עוד לא ברור האם יש שם אפשרות לפצל אותו לשניים. ואם אין - לא ברור האם אנו רוצים פורמט כנס כמו בשנה שעברה של מסלול הרצאות יחיד. ייתכן ובסוף נעדיף 2 אולמות שבכל אחד יהיה מסלול הרצאה נפרד. נראה...

טל.

Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767
FaceBook: Tal Galili
My Blogs:
www.talgalili.com
www.biostatistics.co.il

Daniel Sahlgi-Shira

to Tal Galili, wordcamp-israel
שלום לכולם,
הייתי בחופש וחזרתי.
לדעתי האישית כדאי מסלול אחד ואטרקטיבי שימשוך 400 איש.
יום ג' אולי עדיף לאנשים שזה לא היום הראשון של השבוע אבל ממש לא נראה לי קריטי.
אולי גם יותר קל לנו שזה לא יום ראשון ואז יש יומיים לסגור פינות לפני הארוע.
2 סנט שלי..
דניאל
--------------------
דניאל שלגי שירה
www.shalgi-shira.co.il
www.shalgi-shira.com
+972-54-6867727

2008/9/5 Tal Galili <tal.g...@gmail.com>

Daniel Shalgi-Shira
English Blog: www.shalgi-shira.com
Hebrew Blog: www.shalgi-shira.com/il

Tzafrir Rehan

to Tal Galili, wordcamp-israel
סמסטרי חורף באוניברסיטאות מתחילים בתחילת נובמבר - אצלי לפחות בתשיעי לנובמבר. סתם משהו שכדאי לקחת בחשבון.

Boris Boltyansky

to wordcam...@googlegroups.com
אותו כנ"ל אצלי.

Ori Idan

to Boris Boltyansky, wordcam...@googlegroups.com
לדעתי עדיף יום שלישי, יהיה לאנשים יותר קל להגיע מאשר ביום הראשון של השבוע.
בית ציוני אמריקה נראה לי מקום טוב לכנס.
מה המחיר של שכירת האולם?
האם נעשו ברורים במקומות אחרים?

--
אורי עידן

2008/9/6 Boris Boltyansky <bolty...@gmail.com>

--
ספרים וסיפורים שכתבתי: http://www.thestories.org

Jonathan J. Klinger

to wordcamp-israel
אז הוחלט סופית שלא לעשות אל-כנס? כלומר, כנס היררכי של 400 אנשים יכול
להיות נחמד, אבל הרבה יותר יקר.