Re: וורדקמפ - הצעה

1 view

Tal Galili

to Oren Tsur, wordcamp-israel
היי אורן, תודה על ההצעה.
העברתי אותה לקבוצת הדיון של וורדקמפ ישראל. שם אנשים שמארגנים את הכנס (כמו ליאור ונועה) יוכלו לקרוא ולהתייחס. אתה מוזמן להצטרף לקבוצה גם אתה ולהשתתף בדיונים.

אם אתה גם רוצה לסייע פיזית באירגון, אתה מוזמן להשאיר את פרטיך בטופס כאן:
http://wordcamp-israel.info/?p=46

בברכה,
טל

2009/5/11 Oren Tsur <oren...@gmail.com>
ם ועד יצירת בלוגים עם תוכן מג'ונרט (וכמובן שעכשיו הנושא עלה שוב עם QERTA שמשאירה טוקבקים בצורה אוטומטית). נדמה לי שזה משנה את איך שאנחנו תופסים בלוג, את אמינות ורלוונטיות התגובות וכו'. בעיניי הנושא מרתק - אפשר להתייחס אליו מה

My contact information:
Tal Galili
Phone number: 972-50-3373767
FaceBook: Tal Galili
My Blogs:
http://www.r-statistics.com/
http://www.talgalili.com
http://www.biostatistics.co.il

Tomer Cohen

to wordcam...@googlegroups.com
טל, אתה בטוח שלא נחתך שום דבר בהודעה המקורית?

2009/5/11 Tal Galili <tal.g...@gmail.com>

--
Tomer
Sent from Givatayim, TA, Israel

Tal Galili

to wordcam...@googlegroups.com
ננסה שוב:

אורן כתב -
רציתי להציע נושא לסשן בוורדקמפ - אוטומציה (וספאם). בשנים האחרונות יש נטייה הולכת וגוברת של ייצור תכנים בצורה אוטומטית - החל מפרסומות אדסנס שמותאמות לתוכן הבלוג, דרך תגובות ספאם וספינגים ועד יצירת בלוגים עם תוכן מג'ונרט (וכמובן שעכשיו הנושא עלה שוב עם QERTA שמשאירה טוקבקים בצורה אוטומטית). נדמה לי שזה משנה את איך שאנחנו תופסים בלוג, את אמינות ורלוונטיות התגובות וכו'. בעיניי הנושא מרתק - אפשר להתייחס אליו מהפן המוסרי או הסוציולוגי, אפשר להתייחס אליו מהפן הטכנולוגי או מהפן התועלתני - למי זה מועיל והאם זה יכול להועיל גם למשתמש הקטן.

הייתי מאוד שמח לשמוע סשן על הנושא. באופן עקרוני לא היה אכפת לי גם להעביר מצגת בנושא אבל אני לא בטוח שאני המומחה מס' אחד.

בכל אופן - סתם הצעה.

Lior Sion

to wordcam...@googlegroups.com, wordcam...@googlegroups.com
נראה לי שזה נופל תחת קטגורית נושאים מתקדמים ולא טכניים , אני בעד..

אורן (מקווה שאתה על הליסט) - קבל חח על ההצעה הראשונה לפרזנטציה..  יש לך אולי ראשי פרקים לא מחייבים להרצאה בנושא? כדי שנראה סדר גודל זמן?

Sent from my iPhone

oren

to wordcamp-israel
עכשיו אני על הרשימה.
אני אחשוב על ראשי פרקים ואצרף באחד הימים הקרובים. הרצאה זה סדר גודל של
25 דק', נכון?

On May 11, 1:03 pm, Lior Sion <lior.s...@gmail.com> wrote:
> נראה לי שזה נופל תחת קטגורית נושאים
> [...]

Lior Sion

to wordcam...@googlegroups.com
בין חצי שעה לשעה, אני משער. יש מצב שנצמיד הרצאה נוספת (רעיון שלי, אין לי משהו קונקרטי) על איך אמצעים טבנולוגיים יכולים לעזור להתגבר על חלק מהדברים ש(אני משער)תדבר עליהם.

כמובן הכל בתיאום איתך.. לכן רציתי את ראשי הפרקים.. ממתין בסובלנות.. :)

2009/5/11 oren <oren...@gmail.com>

--
thanks,
Lior Sion

Skype: sionlior | GTalk: lior.sion

Itai Nathaniel

to wordcam...@googlegroups.com
אם כבר תוכן מג'ונרט, אפשר ללמוד משהו ולהציג את המקרה של הבלוג של שאול מופז, שנבנה ע"י עידו קינן, תומר ליכטש ושאול אמסטרדמסקי.

Itai Nathaniel

oren

to wordcamp-israel
(נדמה לי שעשיתי קודם רק השב למחבר. הנה ההודעה שוב וסליחה על הכפילות אם
יש).
באיחור מה הנה ראשי הפרקים המאוד כלליים. באופן עקרוני אפשר להרחיב כמעט
כל פרק להרצאה שלמה כך שאפשר ליצור סשן שלם אם יש מתנדבים נוספים. לתשומת
לב כולם להערות והצעות.

1. קיצור תולדות הספאם - אוטומציה ונפח
2. קיצור תולדות הספאם בבלוגים - ספלוג וספינג
3. ניתוח אוטומטי של קונטקסט (למשל בשביל גוגל אדסנס)
4. חילול (generation) אוטומטי של טקסט
5. האם יש בלוגים כאלו?
6. QERTA - מערכת לכתיבת תגובות אוטומטיות. הכצעקתה?!
7. תוספי וורדפרס ליצירת תוכן אוטומטי
8. את מי זה משרת?
9. האם זה יכול לשרת את המשתמש?
10. האם זה "בסדר" ("מוסרי")
11. אמצעים טכנולוגים לסינון תוכן מג'ונרט
12. העתיד היברידי?

On 11 מאי, 16:42, Lior Sion <lior.s...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ש(אני משער)תדבר עליהם.
>
> כמובן הכל בתיאום איתך.. לכן רציתי את ראשי הפרקים.. ממתין בסובלנות.. :)

Tal Galili

to wordcam...@googlegroups.com
נישמע ממש מגניב.
כל הכבוד.

2009/5/14 oren <oren...@gmail.com>

ליצור סשן שלם אם יש מתנדבים נוספים. לתשומת

ארז

to wordcamp-israel
אני יכול להוסיף קצת פרטים ומידע בתחום, אם יהיה חסר.

On 14 מאי, 11:09, Tal Galili <tal.gal...@gmail.com> wrote:
> נישמע ממש מגניב.
> כל הכבוד.

Lior Sion

to wordcam...@googlegroups.com, wordcam...@googlegroups.com
גם אני אהבתי. נראה לי שזו הרצאה שתביא עוד אנשים לדבר בנושא.. כל הכבוד!

Sent from my iPhone

Nitsan Bin-Nun

to wordcam...@googlegroups.com
כתבתי לפני כמה חודשים פלאגאין מבוסס רססים ותיוגים אוטומטים שעושה אוטומציה לפוסטים
אם תרצו אשמח להרצות/לתת אותו לצורך הרצאה (בתקווה שאני אמצע אותו בבלאגן של הגיבוי)

להת'
ניצן

ד"א
ח"ח למי שכתב את הנושאים להרצאה - נראה טוב