Anna Nowosad

Vitold-Yosif Kovaliv

to Wołanie z Wołynia
ANNA NOWOSAD Z KANADY NIE CHCE ABY KATOLICY W RÓWNEM ODZYSKALI KOŚCIÓŁ

Niedawno niejaka pani Анна Новосад (Anna Nowosad) z Toronto, pełna neobanderowskiego jadu, niewybrednie atakuje na Facebook'u mnie i naszych wiernych na Wołyniu. Jest to tymbardziej niesmaczne, że p. Nowosad za polskie pieniądze uczyła się na UMK w Toruniu. Wymieniona osoba odmawia nam, Polakom na Wołyniu, prawa do odzyskania swej własności i pomawia o niestworzone rzeczy oraz kpi z mojego apelu skierowanego ze szpitalnego łóżka w Równem.
Myślę, że Polacy w Toronto, powinni wiedzieć o tym, kto uczył się w Toruniu, a teraz oczernia Polaków na Wołyniu. Przepraszam, ale jest to bolesna sprawa dla nas. Jestem przeciwnikiem pisania donosów - sam od tego cierpię - ale prawdopodobnie p. Anna Nowosad jest obywatelem polskim, a występuje przeciw Polakom na Wołyniu. O takiej postawie wypada chyba poinformować polski konsulat w Toronto.
P. Anna Nowosad podaje na Facebooku, że pochodzi z Sokala.

ks. Vitold-Yosif Kovaliv
(vel ks. Witold Józef Kowalów)

о. Вітольд-Йосиф Ковалів
вул. Князів Острозьких 4-a