[Wikipl-l] Partia Dobrego Humoru

Wojciech Pędzich

to wiki...@lists.wikimedia.org
http://www.mediarp.pl/publicystyka/cenzura-na-wikipedii-skasowano-haslo-partia-dobrego-humoru-18244,3103.html

Sądzę, że tym powinien zająć się rzecznik.

Wojtek

Powerek38

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Ja myślę, że dopóki piszą o tym tak niszowe portale, to nie ma sensu
kruszyć kopii. Co prawda tam jest ewidentny błąd merytoryczny
(przywoływanie SDU sprzed sześciu lat, w starej procedurze, tymczasem
Pablo skasował to po ostatniej dyskusji na DNU), ale różne rzeczy już o
nas pisano. Jak ktoś zapyta Pawła Z., to oczywiście powinien wyjaśnić,
ale żeby tak samemu wychodzić, to IMHO nie ma z czym.

Powerek38

Marek Mazurkiewicz

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii

Też myślę, że nie zasłużyli by z nimi walczyć zwłaszcza że "Artykuł
pierwotnie ukazał się na stronie www.newsy.sadurski.com u nas
publikujemy za zgodą autora." czyli autopromocja.
--
Pozdrawiam Marek Mazurkiewicz

picus-viridis

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii

To też jest niezłe (z Broniarkiem to akurat racja, ale "ataki" na ekonomistę SKOK-ów...)

Picus viridis

Tomek

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
> ale "ataki" na ekonomistę SKOK-ów...)
>
> Picus viridis

Nie no, dość zabawne jest raczej, że to hasło zostało akurat.

Elfhelm

Paweł Zaręba

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii

Powerek38

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Oj tam, oj tam: na blogi.newsweek.pl bloga może mieć każdy, to nie jest
natemat.pl albo Blogi "Polityki", gdzie blogować można tylko na
zaproszenie redakcji :) Naprawdę nie przejmujmy się za mocno :)

Powerek38

Paweł Zienowicz

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
W dniu 2012-04-03 06:30, Paweł Zaręba pisze:

Myślałem od wczoraj o tym zdarzeniu, ale nie mam żadnego konstruktywnego
pomysłu jak zareagować. Każda nasza próba polemiki zostanie odczytana
jako zwycięstwo w nieistniejącej batalii i wykorzystana przez tego
satyryka do dalszej promocji. Wydaje mi się, że najlepiej po prostu
zignorować jego krytykę wmyśl przysłowia "psy szczekają; karawana jedzie
dalej".

Paweł Zienowicz tel. 515235656

Paweł Zaręba

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Ja też tak uważam i po 2 wpisach na fecebooka zaprzestałem dalszej dyskusji.

Pablo000