[Wikipl-l] Źródła zdjeć:

Wojciech Pędzich

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
http://tech.wp.pl/kat,1009783,title,Poznajesz-te-gre-To-byla-radziecka-podroba,wid,14335714,wiadomosc.html

Tak... "Fot:Wikimedia", bez linku, bez ncizego. To już mogli napisać:
Źródło: Internet. Wysłałem już im swoje trzy grosze komentarza.

W.

Tomasz Ganicz

W dniu 17 marca 2012 20:41 użytkownik Wojciech Pędzich <wped...@wp.pl> napisał:
> [...]
>
> Tak... "Fot:Wikimedia", bez linku, bez ncizego. To już mogli napisać:
> Źródło: Internet. Wysłałem już im swoje trzy grosze komentarza.

Przy takich zdjęciach to ciężko powiedzieć aby to spełniało
jakiekolwiek cechy utworu... Jeśli coś tu jest utworem - to ew.
projekt interfejsu tych urządzeń - którego autorami są zapewne jacyś
radzieccy inżynierowie, których nikt już nie pamięta...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/