[Wikipl-l] Konfiguracja listy

PMG

to Polish Wikipedia mailing list
Witam

Mam pytanie co do konfiguracji listy. Czy jest możliwe by jeden mail idący w dwóch kopiach na listę dyskusyjną był wychwytywany przez serwer i na listę puszczana była tylko jedna kopia?

UI webmaila Wirtualnej Polski powoduje że kliknięcie "odpowiedz wszystkim" powoduje że w polach
"do" pokazuje się informacja
Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii <wiki...@lists.wikimedia.org>
natomiast w polu "DW"jest
wiki...@lists.wikimedia.org
Przez co moje maile idą czasem w dwóch kopiach, gdy zapomnę o usunięciu drugiego adresu.

Problem jest taki że np. w przypadku maili Kiciora jeżeli użyję "odpowiedz" to mail nie idzie na listę, a bezpośrednio do niego.

Czy jest możliwa taka techniczna zmiana, czy jest to niemożliwe z różnych powodów?

PMG

Marcin Cieslak

to wiki...@lists.wikimedia.org
> [...]
> idący w dwóch kopiach na listę dyskusyjną był wychwytywany przez
> serwer i na listę puszczana była tylko jedna kopia?

Jak umieścisz adres listy kilkakrotnie w nagłówkach to pójdzie
tylko raz.

Rzeczywiście, najlepiej używać "odpowiedz wszystkim" (Reply to All)
bo jest spór w doktrynie czy listy powinny ustawiać Reply-To: na
listę czy do przepiścy:

http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

http://marc.merlins.org/netrants/reply-to-useful.html

http://woozle.org/~neale/papers/reply-to-still-harmful.html