[Wikipl-l] Propozycja od Norwegów

Tomasz Ganicz

to Polish Wikipedia mailing list
Hej,

Koledzy z Wikimedia Norwegia zaproponowali nam konkurs, który by miał
na celu stworzenie i uzupełnienie artów o polskich żołnierzach, którzy
dostali norwerski Krzyż Wojenny:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_Wojenny_%28Norwegia%29

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_tildelinger_av_Krigskorset

http://no.wikipedia.org/wiki/Krigskorset

Nie znam jeszcze detali warunków samego konkursu. Konkurs ma być
sponsorowany przez Norweskie Linie Lotnicze i nagrodą może być
bezpłatny bilet lotniczy do Oslo i weekend w hotelu w Oslo na koszt
tych linii.

Jak się pomysł podoba?

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/

Maciej Król

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
na pewno ta lista?

Generalnie - ok, ja przeszkód nie widzę.

W dniu 11 marca 2012 11:10 użytkownik Tomasz Ganicz
<poli...@gmail.com>napisał:

--
Z poważaniem,

Maciej Król

Jakub K.

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
A te artykuły to mają być w pl.wiki czy no.wiki? Ja się trochę obawiam
zgrzytów bo mała ilość haseł do napisania.
Plushy

Tomasz W. Kozłowski

W dniu 2012/3/11 Maciej Król napisał:

> na pewno ta lista?

Dlaczego nie ta lista? Wolałbyś na temat Wikipedii dyskutować na
zamkniętej liście WikimediaPL-l?

--
Tomasz W. Kozłowski

Maciej Król

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
najpierw - tak. To jest kwestia A. podjęcia współpracy w tej kwestii.
Wsparcia dla konkursu ze strony WMPL, w porozumieniu z Norwegami. B.
Przeanalizowania, czy nie niesie to za sobą jakichś niebezpieczeństw.

Ja to zrozumiałem tak, że tak naprawdę WMPL ma pomóc Norwegom przeprowadzić
w Polsce konkurs. Dlatego generalnie nie widzę przeszkód w tym, zeby pomóc
innym, po prostu. Ale szczegółów nie znam (kto np ma zapłacić podatki od
nagrody, kto funduje, na jakich zasadach, kto wybiera zwycięzcę)?
Chciałbym sie tego podowiadywać zanim propozycja zostanie przedstawiona
wszystkim. Tak tylko sobie pewnie marudzę.
W dniu 11 marca 2012 14:37 użytkownik Tomasz W. Kozłowski <
odder...@gmail.com> napisał:

--
Z poważaniem,

Maciej Król

Paweł Zaręba

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Tak na marginesie 3 hasełka już się pojawiły :)

Pablo000

Tomasz Ganicz

<macie...@gmail.com> napisał:
> najpierw - tak. To jest kwestia A. podjęcia współpracy w tej kwestii.
> Wsparcia dla konkursu ze strony WMPL, w porozumieniu z Norwegami. B.
> Przeanalizowania, czy nie niesie to za sobą jakichś niebezpieczeństw.

Z tego co oni napisali - to prosili o rozpropagowanie pomysłu w
polskiej Wikipedii, żeby się zorientować, czy w ogóle jest
zainteresowanie i wychodzi, że to oni chcą ufundować nagrodę - więc ew
problemy księgowe to będzie ich problem i osób, które ew. nagrodę
dostaną.

Dorożyński Janusz

/
> [...]
| że to oni chcą ufundować nagrodę - więc ew problemy księgowe to będzie
| ich problem i osób, które ew. nagrodę dostaną.

Jak poprosili, to pewnie trzeba by info wrzucić. Aczkolwiek wynagradzanie za
pisanie haseł jest cokolwiek niekoszerne :-)) .

Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

Używajmy żeńskich końcówek na -a, przecz ze zdrobnieniami na -żka, -rka,
-lka, -tka, -ini itd., bo inaczej pojawią się inne na -żek, -rek, -lek,
-tek, -in itd., :-))

picus-viridis

> [...]
> Koledzy z Wikimedia Norwegia zaproponowali nam konkurs, który by miał
> na celu stworzenie i uzupełnienie artów o polskich żołnierzach, którzy

Miejscami może być ciężko, skoro u nich nawet link dot. kaprala Kędzierskiego prowadzi do hasła o Brygadzie Podhalańskiej.

Picus viridis

Tomasz Ganicz

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
W dniu 11 marca 2012 22:20 użytkownik picus-viridis
<picus-...@o2.pl> napisał:

> Miejscami może być ciężko, skoro u nich nawet link dot. kaprala Kędzierskiego prowadzi do hasła o Brygadzie Podhalańskiej.

Teraz chodzi o to, czy ktoś by pociągnął ten temat - chętnej/chętnemu
dam kontakt do gościa z Norwegii.

Paweł Zaręba

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Mogę spróbować pociągnąć temat. Wczoraj w ramach wolnego czasu napisałem 3
biogramy z listy odznaczonych, na tapecie mam czwarty. Biogramy mieszczą
się w szerokim zakresie moich zainteresowań. Może znajdę 2-3 osoby do
współpracy.

Paweł Zaręba
Pablo000

Marcin Cieslak

to wiki...@lists.wikimedia.org
> [...]
> sponsorowany przez Norweskie Linie Lotnicze i nagrodą może być
> bezpłatny bilet lotniczy do Oslo i weekend w hotelu w Oslo na koszt

Dodam od siebie, że norweski Wikipedysta:Migrant, który przychodzi
ostatnio do nas na IRC, bo uzupełnia artykuły o polskich sportowcach
i podesłał nam inny konkurs (chyba coś w rodzaju tygodnia tematycznego)
na tematu związane z Białymstokiem:

https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Tablica_og%C5%82osze%C5%84/Og%C5%82oszenia&diff=30215868&oldid=30215305

//Saper