[Wikipl-l] "Jak pewien profesor zrobił uczniów w balona" czyli o weryfikacji danych

Jakub K.

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
Fr.wiki miało ostatnio pewien problem:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/572911,Jak-pewien-profesor-zrobil-uczniow-w-balona
Artykuł o który chodzi to
http://fr.wikipedia.org/w/index.php?title=Charles_de_Vion_d%27Alibray&action=history,
prof. wprowadził informację 4 września 2010 i sam cofnął 18 września
2010 ale mimo tego potem wróciła i została usunięta dopiero 3 dni
temu. Mam nadzieję że u nas takich eksperymentów nikt nie robi ale i
tak wrzucam jako ciekawostkę.
Plushy

Dorożyński Janusz

/
| Mam nadzieję że u nas takich eksperymentów nikt nie robi ...

Płonna nadzieja. A określenie "eksperymenty" jest poprawnym politycznie
eufemizmem. To wandalizmy. Nie ma tu znaczenia cel (w kontekście środków),
tytuły naukowe czy cokolwiek innego.

Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

picus-viridis

to Lista dyskusyjna polskojęzycznej Wikipedii
> Płonna nadzieja. A określenie "eksperymenty" jest poprawnym politycznie
> eufemizmem. To wandalizmy.

Pamiętam taki eksperyment - podmiana podobizny bohatera biogramu na jego bratanka, imiennika. Z miesiąc wisiało.

Picus viridis