117. Spotkanie WG.NET

Michal Grzegorzewski

to wg-net
Zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie grupy, które odbędzie się w czwartek, 17.05 o godzinie 18.00 w sali 4420 Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Banacha 2 (3 piętro tuż obok głównej klatki schodowej). Mamy w planach dwie prezentacje, poniżej szczegóły:

1. Paweł Górczyński - (n)ethereum 101
Agenda:
a. Co to są Ethereum Smart Contracts i jak się za to zabrać
b. Prosty kontrakt
c. Integracja z .NETem przy użyciu nethereum

2. Krzysztof Owsiany - Reactive Extensions - wzorzec obserwatora i programowanie reaktywne.
Opis:
Omówienie wzorca obserwatora. Reaktywne programowanie dla platformy .NET z wykorzystaniem biblioteki Reactive Extensions. Podbudowane przykładami w kodzie.

Biography:
Programowaniem pasjonuję się od ćwierćwiecza. Jako dzieciak zakochałem się w programowaniu. Od tego czasu miałem wiele różnych związków językowo-technologicznych. Obecnie najmocniej rozwijam się w obszarach .NET. Prowadzę własną firmę GemuStudio. Pracuję obecnie głównie jako podwykonawca (programista) i pomagam rozwijać bogaty system CallCenter. Po godzinkach zawsze coś knuję: uczę się, bloguję: godev.gemustudio.com, koduję. Pasjonuje mnie kilka interesujących obszarów: Clean Code, DDD, Testy. I ciągle dochodzą nowe romanse. Jestem początkującym prelegentem: DSP 2017, Lightning Talk (Before) Programistok 2017, dotNetConf.pl, 4Developers 2018, Wrocławska Grupa .NET, (Białostocka Grupa .NET, Zielonogórska Grupa .NET).

Wstęp wolny, zapraszamy!

Michal Grzegorzewski

to wg-net
Drobna, acz ważna errata do poprzedniego maila. Oczywiście chodzi o Pawła Gorczyńskiego, którego bardzo przepraszam za ten błąd.

pozdrawiam,
Michał Grzegorzewski