119. Spotkanie WG.NET

Konrad Banaszek

to wg-net
Zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie grupy, które odbędzie się w czwartek, 20.09 o godzinie 18.00 (UWAGA! ZMIANA LOKALIZACJI!) w sali 103 Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75. Mamy w planach jeden snack i jedną prezentację, poniżej szczegóły:

SNACK

Prelegent: Tomasz Sztokinier
Temat: F# w życiu codziennym

PREZENTACJA

Prelegent: Mariusz Krzanowski
Temat: (Nie)zapomniane XSLT

Opis: XSLT jest wykorzystywane od lat jako język/narzędzie wspomagające proces transformacji informacji. Możemy go odnaleźć zarówno w BizTalk’u jak i InfoPath. Wiele brokerów wykorzystuje, go jako uniwersalny sposób mediacji pomiędzy usługami. Celem wykładu/szkolenia będzie pokazanie nam jak inaczej można przetwarzać dane, które dostarczane są nam w postaci XML-a. Jak pomimo leciwego już wieku, XSLT może wspomóc proces przetwarzania danych. W kilku przykładach postaram się was zachęcić do poznania alternatywnej metody przetwarzania dokumentów. A może nawet niektórych uda mi się zaskoczyć tym jakie to wbudowane narzędzia mają w swoim ulubionym Visual Studio 😉

Bio: Od 1999 roku aktywnie tworzę projekty komercyjne. Od początku, działam w środowisku Windows, chociaż i Linux nie jest mi obcy. Z .NET mam do czynienia od wersji 1.1 i polubiłem ten język programowania za kształt jaki przybrał. Dwa lata temu w październiku z moją dziewczyną rozpoczęliśmy 14-sto miesięczną podróż dookoła świata. I powiem tyle, że było warto. Powróciwszy, do .NET-owej rzeczywistości zamieniłem spacery po górach na spacery po C# kodzie 😊 Mam małego bloga programistycznego: https://mrmatrix.net Historię naszej podróży: https://lastboardingcall.pl Maleńkie repo na GitHub (raczej do bloga i prezentacji): https://github.com/MariuszKrzanowski/

Tomasz Sztokinier

to wg-...@googlegroups.com
Hej,

Program F# z mojego snacka można znaleźć tu: https://github.com/tytusse/wgnet-snack1-fsharpineverydaylife

Ja używałem do niego VS2017 Community.

Zainteresowanym życzę miłego przeglądania :-)

/pzdr

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „wg-net” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na wg-net+un...@googlegroups.com.