'Start met Investeren in Vastgoed' Workshop

0 views
Skip to first unread message

Stephan van der Toom

unread,
Dec 27, 2017, 10:22:53 AM12/27/17
to Friend

Hoi Friend

Hoe zou jij het vinden om in 2018 te starten met investeren in vastgoed?

Misschien dat je op dit moment nog niet weet hoe je dat zou moeten doen, maar het kan!

Dit wil ik je graag woensdag 17 januari laten zien in de workshop 'Start met Investeren in Vastgoed'.

Jij hebt zelf je toekomst in handen en hoe lekker zou het zijn dat een deel van je inkomen iedere maand automatisch al op je bankrekening wordt gestort?

Ben jij gemotiveerd, nieuwsgierig, open minded en vooral erg geïnteresseerd naar de mogelijkheden van vastgoed, kom dan woensdag 17 januari naar deze workshop in Amsterdam.

Deelname is deze keer geheel gratis!

Inschrijven kan nu hier en tot de zaal vol zit!

Tot volgende jaar!

Stephan van der Toom



U kunt zich op elk moment afmelden of uw contactgegevens veranderen.

Mogelijk gemaakt door:
GetResponse
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages